banner40
22 Ocak 2018 Pazartesi 12:27
Eylemciler, KKTC Meclisi'nin çatısına çıktı

Afrika gazetesi ve Milletvekili Doğuş Derya'yı protesto etmek için toplanan kalabalık grup Afrika gazetesi protestosu sonrası KKTC Meclisi önünde eylem yapıyor. İki eylemci Meclis'in çatısına çıktı.

Meclis Genel Kurulu'nda yemin töreni yapıldığı sırada kapının önünde protesto yapan eylemcilerden ikisi Meclis'in çatısına çıktı. Ellerinde bayraklar ile çatıya çıkan iki kişiye polis müdahale etmeye çalışıyor.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mert 2018-01-22 14:31:09

Türkiye de acaba Cumhurbaşkanın böyle protesto edebilirler mi bu Allahın hataylıları...

Misafir Avatar
Ali 2018-02-06 10:06:22 @mert

selcuk denen gaco hassigdir geldigin yere

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
selçuk 2018-01-22 22:37:00 @mert

tüm hataylılar senin sülaleni ,çoluğunun, çocuğunu siksin

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
selçuk 2018-01-22 22:35:49 @mert

sen bir kahpe çocuğusun

Beğenmedim! (8)
Avatar
Doğru Söz 2018-01-22 14:15:11

Meclisi voyvodalardan koruyamayan Devlete ve güvenlik güçlerine yazıklar olsun! Lanet olsun! Yapamayan istifa...

Avatar
Doğru Söz 2018-01-22 14:20:18

KKTC Devleti (!) tarihinin en rezil en aşağılık fotoğrafı bu! Çok rezil çok aşağılık bir durum. Şerefsizler. En başta göz yumanlar sonra da yapanlar. Görevliler istifa. Ve tamamı yapanlarla birlikte içeri! Hapse!

Avatar
Vatandaş 2018-01-22 16:22:24

Emniyet Güçlerinin tüm üst düzey yöneticilerinin derhal istifa etmesi gerekir. Bu ne zaafiyet böyle. Meclisin çatısına gösterici çıkabiliyorsa yazıklar olsun, polisiz diye dolaşmayın, gece bekçisi bile olamazsınız

Avatar
Magusalı 2018-01-22 20:17:36

Kendini bilmezler meçlisi pancarının hanına benzetti. Güvenlik zaafiyeti vardır.

Avatar
dog 2018-01-22 15:31:21

anca yerli insani dovmeyi bilirler ama yerlejik oldumu kafanda ziplar bisey olmaz

Avatar
Mahir 2018-01-22 21:33:38

Lan mert denen piç hataylılar bacını siksin

Misafir Avatar
Hakan / İstanbul 2018-01-30 22:21:24 @Mahir

Küfretmekten başka daha a yapabileceğiniz bişey yok zaten.Şimdi sen küfretmeyi bırak bir tarafa da sana bir ev ödevi vereyim ben.Aile ağacını araştırmaya başla hemen.Göreceksin ki DEDELERİN FRANSIZ ÇIKACAK ÖNÜNE!!! Belki bundan gurur duyarsın,belki de araştırmaya başlar menfaat elde etmeyi yeğlersin...Hadi babayiğidim benim hiç durma araştırmaya başla..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 06:55:33 @Mahir

hassigdir gaco.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
daha yaz 2018-01-23 17:06:49 @Mahir

Daha yazın da tam görelim halinizi seviyenizi. o sakladığınız yüzünüzü. Küfür etmekten başka bişey bilmezmisiniz siz. tevekkeli türkiyede kimse sizi sevmez. bize de ne arar bunlar kıbrısta der.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bir vatandaş 2018-01-22 21:49:58

Güneydoğulular meçlisi bastı. Amaç da hedefine ulaştı

banner5

banner31