11 Aralık 2018 Salı 22:58
Müteahhitler eyleme gidiyor

Mağusa-Yeniboğaziçi-İskele Emirnamesi’nin yürürlüğe girmesinin ardından tepkiler çoğaldı.

Müteahhitler emirnameye karşı bir dizi eylem kararı aldı.

Kıbrıs Türk Müteahhitler Birliği Başkanı Cafer Gürcafer, bu kapsamda yarın akşam Mağusa, Yeniboğaziçi ve İskele bölgelerinde iş yapan esnaf, halk, iş adamları ve müteahhitler olarak Rauf Raif Kültür ve Kongre Merkezi’nde bir araya gelecek.

Toplantıda eylem şekillerinin belirleneceği öğrenildi. Kaynak: MHA

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-12-12 03:35:04

Doğa dediğiniz beton, gelecek dediğiniz paranızdır acaba? Şaka gibi pankart olmuş. Emirnamenin kendisidir doğayı ve geleceği koruyan.

Misafir Avatar
ccc 2018-12-13 10:05:20 @Vatandaş

bi dip not daha... sen mağusada yaşarsın diye girnenin yıllardır emirname ile bu hale geldiğini de bilmezsin ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ccc 2018-12-13 10:01:51 @Vatandaş

bi de dip not ben de mağusada yaşarım, sen sosyal konutlarda kalırsın sanırım yakınsın madem 23 katlıya... bir de o 23 katı 1 arsaya yaptı saçmalığını da bırakın artık... kaç bin metrekaredir o 23 katlının arsası, bodrumunda kaç arabalık otopark var yanındaysın madem bi sor... belki de için gider ordan ev alamadın diye ne bileyim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ccc 2018-12-13 09:58:57 @Vatandaş

0 23 katlı bina 23 arsaya dağıtılsa yoldaki araba gene aynı, kanalizasyona akan bok gene aynı olacak az aklın var da hesap edersen... dar alanda yeteri yol yapamayan devlet geniş alandaki yollara nasıl yetişcek altyapı yapacak bi düşün

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-12-12 22:04:02 @Vatandaş

ccc sen nerde oturun bilmem ama ben 23 katlı binanın yanında otururum. doğanın katledilişini internetten değil gözlerimle görürüm. sokaklar araba kaldırmaz, trafik tıkandı, 10 adamlık arsaya 100 adam soktuk sonra daha da tıkanacak. sen girnede internette yaşamaya devam et, biz mağusadayız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ccc 2018-12-12 17:16:14 @Vatandaş

koyun geldiniz koyun gideceksiniz... internet var ama bukadar nasıl cahil kaldınız anlamadım... girne gibi olmasın dersiniz ki belli girnede 25 senedir emirname olduğu ve haala imar planının olmadığını... emirname ile onay hakkını kendilerine bağlayıp rant ile dere içlerine otel izni veren siyasiler iyi bulmuş sizin gibi koyunları da güderler...

Beğenmedim! (4)
Avatar
kıbrıslı 2018-12-12 12:59:55

Türkiye'de milyonluk şehirlere bile 25 kat bina yapmazlar, burda 25 kat apartman dikeller, göt gadar arsayı 100 kişiye satallar. Sıçtınız memleketin içine hertarafı beton doldurdunuz sonra da mamma gidinca "yok emirname kakadır, doğayı katleder" hassektörün be oyanı leşler. İnşAllah adanın her tarafına iki kattan fazla yapılamaz deller da topunuz kapadırsınız şirketlerinizi.

Misafir Avatar
kıbrıslı 2018-12-13 13:38:42 @kıbrıslı

hade "nnn" başka kapıya belki ordan kemik atallar sana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nnn 2018-12-13 10:06:32 @kıbrıslı

geri zekalı cahil senin dünyadan haberin yok anca aptalca yaz beyinsiz ördek

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kıbrıslı 2018-12-12 21:47:44 @kıbrıslı

yörü be leş oyanı. sıkarsa üreterek kazan ama asıl o zeka sende yok ki milletin parasını betona gömüm cebini doldurun. betona gömülen parayla ülke mi kalkınır? kim betondan para kazandı bugüne kadar? bu işten mammayı yediğin belli, cebin dolsun da kim öper memleketi. beter olun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nnn 2018-12-12 17:06:56 @kıbrıslı

gerizekalı cahil ... sen bu akılla bu yaşa nasıl geldin merak ederim

Beğenmedim! (5)
Avatar
kktc gerçekleri 2018-12-12 11:14:29

Yani doğa background u kullanınca doğacımı oluyorsunuz. gidin görün iskeleyi daha 10-15 bina yeni yapıldı (10-15 kat) ve cehresi degisti.. bok gibi oldu.. e tabi bir yeri 10 kisiye satmak var birde aynı yeri 90 kişiye satmak.. Aradaki 80 işte arkadaşların gelecekleri!

Avatar
YALANNNN 2018-12-12 13:51:30

eylemmiş h..s..tirin her binanın her yolun her b...n altında imzanız var en büyük rezil sizlersiniz . sanki yeni gördüğünüz bir memlekette kınıyorsunuz herşeyi

Avatar
NEDEN 2018-12-12 13:53:28

bu memleketi siz yapmadınızmı müteahhitlerimiz olarak arpamı azaldı , mamanızımı çaldılar noldu be yeğen

Avatar
KKTC 2018-12-12 15:37:06

Öncelikle kimsenin bu denli rahatsız edici bir konuşma içerisine girmesi tamamen fiyaskodur. Eleştirmenlik, bilgelik ve görüşlerinizin ardında duyarlılık ve sağduyu getirmelidir. Hazları sonucunda oluşan bu emirname tamamen bir oyuncak haline getirilmiş, yıl ve yıllar geçtikçe her zaman bir engel olarak öne sürülmüştür. Yapılan her adımın ardında, sektörümüz olan inşaat alanı kısıtlanmakta ve küçültülme gibi bi yaptırım uygulanmaktadır. Öncelikle Hükümetin aldığı bu karar çok acele edilerek, planlanmayarak alınan hızlı bir karardır. Hiçbir ülkenin kıyı şartlarının sunmuş oldugu yapılaşma yuksek binalara engel olmamış aksine bunu kentsel planlama adı altında yapılaşmanın düzenlenmesi olarak sunulmaktadır. Günümüzde Kıbrıs gibi gelişmekte olan ülkemiz, kendi bacaklarını kesmeye alışarak inşaat sektörünü küçültmektedir. Ülkenin gerçek döviz, turistik, sosyakültürel gibi yapı taşlarını oluşturan kavramların destekçisi olan inşaat alanı tamamiylen baltalanarak,

Avatar
KKTC 2018-12-12 15:37:33

huzurun ve karşıt görüşlere insanları birbirine düşürmekten başka bir işe yaramamaktadır. En kısa zamanda bunun kaldırılması temelliliğimizdir.

Avatar
Feridun kemal 2018-12-12 21:49:53

Niye butun emirnameleri kaldirmak icin elbirligi yapilmiyor sn. Gurcafer.gazimagusa-yenibogazici-iskele degil tum KKtC bizimdir. Mucadele hepsi icin verilsin bence.

banner5

banner31