31 Mayıs 2019 Cuma 14:51
Sürüş ehliyetleriyle ilgili protokol onaylandı

Türkiye Cumhuriyeti ile KKTC arasında Ocak 2019’da imzalanan Ulusal Sürücü Belgelerinin ve Sürüş Ehliyetlerinin Karşılıklı Tanınması ve Değişimi Protokolü, TBMM tarafından onaylandı.

Protokol, T.C. Resmi Gazete'de yayımlanmasının ardından yürürlüğe girecek. Böylelikle Türkiye’de çalışma veya tahsil amacıyla ikamet edenler, KKTC ehliyetlerini T.C. ehliyeti ile değiştirebilecek. Söz konusu protokol, KKTC Cumhuriyet Meclisi tarafından 26 Şubat 2019 tarihinde onaylanmıştı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Sürüş Ehliyetleri
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Natalie_Supple 2019-05-31 16:26:12

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibi online kazanmaya başlayabilirr.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Natalie_Supple 2019-05-31 16:26:45

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibi online kazanmaya başlayabilirr.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Ne mantıkla ? 2019-06-01 10:09:00

KKTC de trafik akışı soldan, TC de sağdan, isterse Schumacher olsun, yinede o sınava girmesi gerekir. Aksi taktirde ters şeritten dalmalar, kazalar ölümler artmaya devam edecektir. Bize ne TC liden, şerit farklı, direksiyon yönü farklı..

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-06-01 10:42:15 @Ne mantıkla ?

Mevcut durumda turist olarak gelen bile bu ülkede veya Türkiye’de kiralık vs araç kullanmıyor mu? Biraz düşünün kardeşim. Adamlar isteyene ve yerleşik olarak kalana yardımcı olmaya çalışıyorlar. Hepsi bu çok bilmişler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yezdan 2019-06-01 10:33:34

Çok yanlış bir uygulama olacak, kazalar artacak, ne gerek vardı. Böyle önemli bir konuyu bu kadar kolaylaştırmak hiç doğru değil.

Avatar
Özgürtb 2019-06-01 13:21:03

Arkadaşlar Türkiye’den gelen Kıbrıs’ta ehliyetini değiştirip araç kullanabiliyor Burdan giden niye kullanamsın

Avatar
KEMAL 2019-05-31 16:42:36

maksa kktc li ESAS KIBRISLILARI AB DEN alıp TC ye GÖTÜRMEK ..DEĞİŞTİRMEK HATA BENCE..

Misafir Avatar
vatandaş 2019-05-31 17:19:40 @KEMAL

bir defa da aklınız iyi tarafından çalışsın. Türkiye senin uyduruk Ehliyetini kabul ediyor, teşekkür edeceğine hiç girmediğin AB'den uzaklaştırdığı gibi saçma iddiayı yapıyorsun ya, pes. Git Rum2dan Ya da AB'den ehliyet al o zaman

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lissa 2019-06-01 01:25:13

Bir gece için bir kız bulmak ister misin? Hoşgeldiniz > > > www.Sexydrom.Com

Avatar
Ne alaka? 2019-06-01 16:19:12

Özgürtb TR yanlış yaptıysa, KKTC de mi aynı yanlışı yapsın? KKTC ehliyetli de gidip TR de sürüş eğitimi ve sınavına girsin. O öyle yaptı bizde yapalım mantığı ile dere denize akar gider.. Vatan sevgilerini bi kenara bırakıp doğruyu yapmak lazım. Ama ne yazık ki herşey al gülüm ver gülüm.

banner5

banner31