24 Haziran 2020 Çarşamba 09:03
7631 Okunma
Traktörde üzerine yıldırım düşen 2 çocuk babası, öldü

Amasya'da tarlada traktör süren evli ve 2 çocuk babası Ömer Aksoy (31), üzerine yıldırım düşmesi sonucu hayatını kaybetti.

Olay, akşam saatlerinde merkeze bağlı Oluz köyünde meydana geldi.

Köyde traktör ile tarlaya giden Ömer Aksoy, çalıştığı sırada aninden üzerine yıldırım düştü.

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi.

Gelen sağlık ekiplerince yapılan kontrolde, Aksoy'un hayatını kaybettiği belirlendi.

DHA

Son Güncelleme: 24.06.2020 09:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Levent 2020-06-24 09:09:29

"düşün" değil "düşen"

Avatar
ALAKAYA DİRİFİL 2020-06-24 09:57:45

HABER BULAMAZSINIZ KIBRISTAYMIŞ GİBİ BAŞLIK ATARSINIZ REZİLLER

Misafir Avatar
Ben 2020-06-24 15:34:56 @ALAKAYA DİRİFİL

VAllahi ben de Kibrista oldu sandim. Cok alakasiz haberler yapiliyor gercekten. " Adanada bir essek ipini koparip mahalleye indi" al sana haber. Bize ne ya. Boyle salatalik haberleri istemiyoruz sayin ediytor, lutfen.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ne alaka 2020-06-24 09:58:28

Biz bu haberi neden görüyoruz... Sayın ADMİN.. Gerçekten.. veya bunun gibi haberleri.. nasıl yahu gündem kıbrıs der sayfa... lütfen cevap verin

Avatar
:) 2020-06-24 10:17:18

LAN DANGALAKLAR NİYE ZORUNUZA GİTTİ BU HABER DE TRUMP IN HABERİ ZORUNUZA GİTMEDİ

Misafir Avatar
Ark 2020-06-24 11:56:34 @:)

Bu arkadaş kesin t.cli o yüzden üzerine alınmış. Hahah

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cemal 2020-06-24 11:50:07 @:)

Lan amına koduğumun çocuğu trump haberleriyle türkiyede üzerine traktör düşüp ölen adam haberi aynı mı salak. Siktir git cenazesine çok istiyorsan.

Beğenmedim! (2)
Avatar
:) 2020-06-24 12:58:12

CEMALCİĞİM MEŞGULÜM ANNENİN AĞZINDA ŞU ANDA İŞİM BİTİNCE GİDERİM

Misafir Avatar
Hahah 2020-06-24 13:08:51 @:)

Cemalin yaptigi yoruma bakilirsa kirmis gecirmis ne konusuyon daha..

Beğenmedim! (0)
Avatar
TC Lİ 2020-06-24 12:59:37

RUHSUZ KÖPEKLER CENAZE HABERİNE YAPTIĞINIZ YORUMLARA BAK NE BİÇİM İNSANSINIZ

Misafir Avatar
Lili 2020-06-24 13:11:04 @TC Lİ

Hassiktir köpek senin sülalendir. Kendine pay çıkarıp da insanlara insanlara mı sövecen. Adammısın. Tcli ibne.

Beğenmedim! (0)