Pembe Atölye’den verilen bilgiye göre, Nisan ayında Atatürk Kültür Merkezi’nde yer alan sergide eserlerin tamamına yakını satılarak, 880 bin 600 TL’lik gelir elde edildi. Bu gelirin tamamı Çocuk Onkoloji Servisi’ne bağışlanarak, infüzyon cihazı, pediatrik ile tıbbi malzeme ve aksam alınması için kullanıldı.



