26 Haziran 2020 Cuma 15:04
6287 Okunma
83 yaşındaki Veysi Muslu Akdeniz'i öldürdü

Ülkede infiale neden olan 83 yaşındaki Veysi Muslu Akdeniz’in öldürülmesi ile ilgili olarak tutuklanan zanlı Azat Nurmamedov mahkeme huzuruna çıkarıldı.

Mahkemede mesele ile ilgili şahadet veren Müfettiş Muavini Hüseyin Göğmen, 24.06.2020 tarihinde zanlı Azat Nurmamedov’un Necati Taşkın Sokak Selba Pearl Apartmanı no1 adresindeki ikametgâhın salon odası içerisinde konu ikametgahta bulduğu toplam uzunluğu 31,5 cm, ağız uzunluğu 19 cm olan bıçak ile 83 yaşındaki Veysi Muslu Akdeniz’in sağ karın boşluğuna bir kez sokup çıkarıp, başını defalarca mermer zemin üzerine vurup, boğazını sıkarak taammüden öldürdüğünü anlattı.

Polis, ayni tarihte olayın polisin bilgisine gelmesi üzerine oluşturulan bir polis ekibi tarafından yapılan operasyon sonucu zanlı Azat Nurmamedov’un Ortaköy bölgesinde bulunan bir apartman dairesinde 25.06.2020 tarihinde tespit edilip, tutuklandığını söyledi.

Polis, zanlının sorgusunda suçunu kabul edip, gönüllü ifade verdiğini belirtti. Polis, 25.06.2020 tarihinde 15.15- 17.20 saatleri arasında maktule yapılan otopside maktulün kesici alet yaralanması sonucu gelişen iç organ yaralanması, iç ve dış kanama, künt kafa ve göğüs travması, çoklu kaburga kemikleri kırıkları, beyin kanaması ve asfiksi sonucu yaşamını yitirdiğinin tespit edildiğini belirtti.

Polis, alınması gereken ifadeler ve olay mahalli ile çevresinde bulunan kamera kayıtlarının incelenebilmesi ayrıca zanlının ifadesinde belirttiği bir takım iddialarının araştırılabilmesi için 3 gün tutuklu kalmasını talep etti.

Huzurunda verilen şahadeti değerlendiren Kıdemli Yargıç Alev Ulunay Hüdaverdi, tahkikatın salimen yürütülebilmesi için zanlının 3 gün tutuklu kalmasına emir verdi.

Son Güncelleme: 27.06.2020 20:20
Anahtar Kelimeler:
Veysi Muslu AkdenizCinayet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ah ah 2020-06-26 16:08:10

ah Kıbrısım ah nerede pencereleri açık uyuduğum pencerelerde demir parmaklıklara gerek olmayan günler...inşAllah bugünleri de aramayız..

Avatar
Türkmen 2020-06-27 22:32:20

12 yıldır kktc de çalışmaktayım ve bir tek kemer cezasından başka bir yasa dışı yaptığım bir şey yoktur, resmi ikamet etmekteyim,aynı şekilde aylemde,yorumlerın birinde olduğu gibi "Türkmenistanlılar" diye toplumun adına çamur atanlar, yazacağını önce düşün, nereli o kendi çocuğunu tecavuz eden, nereli o 7 yaşındaki oğlunu öldüren anne, ve say say bitmez, her ağaçta çürük elmada var temiz elmada var, bir soysuz yüzünden topluma çamur atarken dürüst olan bana ve ayleme çamur atmaktasın,ve ben seni o yaşlının canına kıyan o soysuzla aynı hizaya koyuyorum, senin yerin onun yanıdır sende onun gibi bir soysuzsun. Suçlu tam cezasını sonuna kadar çeksin!
Yaşlı dedemizi ALLAH RAHMET EYLESİN, YERI CENNET OLSUN, TÜM YAKINLARINA ALLAH SABIR VERSIN,BAŞLARI SAG OLSUN!!!

Avatar
Türkmen 2020-06-27 22:33:01

12 yıldır kktc de çalışmaktayım ve bir tek kemer cezasından başka bir yasa dışı yaptığım bir şey yoktur, resmi ikamet etmekteyim,aynı şekilde aylemde,yorumlerın birinde olduğu gibi "Türkmenistanlılar" diye toplumun adına çamur atanlar, yazacağını önce düşün, nereli o kendi çocuğunu tecavuz eden, nereli o 7 yaşındaki oğlunu öldüren anne, ve say say bitmez, her ağaçta çürük elmada var temiz elmada var, bir soysuz yüzünden topluma çamur atarken dürüst olan bana ve ayleme çamur atmaktasın,ve ben seni o yaşlının canına kıyan o soysuzla aynı hizaya koyuyorum, senin yerin onun yanıdır sende onun gibi bir soysuzsun. Suçlu tam cezasını sonuna kadar çeksin!
Yaşlı dedemizi ALLAH RAHMET EYLESİN, YERI CENNET OLSUN, TÜM YAKINLARINA ALLAH SABIR VERSIN,BAŞLARI SAG OLSUN!!!

Avatar
Selbi 2020-06-28 00:06:22

Sensin şeytan şerefsiz, pislik oldun için herkes hakinda böyle düşünüyorsun, senin pislik insanlarının yüzünden böyle oldu, Türkiye'de her gün her saat tecavüzü, katili var, ve kimsemiz Türkler pis şerefsiz demiyorus anladın, çünkü beş parmak aynı değil, ve bizde türküz gerçek türküz, o yüzden burada dediğine yazdığına dikkat et Girne009

Avatar
,,, 2020-06-26 15:17:52

Isim : Azat Nurmamedov. Bu yeterli baska bir aciklamaya gerek yok.Anlayan anladi.

Avatar
Girne009 2020-06-27 00:10:05

Türkmenistanlıların kadınları erkekleri birbirinden şeytan böyle şerefsiz haysiyetsiz onursuz bir çakal toplumu dünya tarihinde arasan bulamassın bu numuneler nereye gidersen git her ülkede mevcut ve halkı polisleri bıktırmışlar olaysız günleri yok paralı insanlara profesyonel yaklaşımını çok iyi bilirler ve canını malınıda almayı çok çok iyi bilirler çakal sırtlan şeytan naletten ve bu türlerin hepsinden beter kısacası Türkmenistanlılar

Misafir Avatar
HACER 2020-06-27 08:23:53 @Girne009

gerızekalı agzını toparla fazla konusuyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
009bobmar 2020-06-29 01:26:23

Kim size çamur atıyor çakal Türkmenler oruspuluğun alası sizde adam öldürmek sizde sizin en iyinizin Allah bin belasını versin kıbrısta sarmadığınız adam kalmadı soyup soğana çevirdiniz. Öldürdünüz sizden namussuz şerefsiz haysiyetsiz dünyada bir toplum ne duyuldu nede görüldü o yorumda yarası olan selbi Türkmen yorumu yapan kansız şeytanın tohumları yerden bitmeler sizin hayatınız yaşantınız pislikten ibaret onun için gittiğiniz heryerde uğursuzluktan şeytanlıktan başka bir bok bilmeyen Türkmen' naletleri poliste dosyalarınız diz boyu bok yiyenler sizi hadi naş sukalar sizin bu çakaldan hiç bir farkınız yok en iyinizin suratına eşşek tükürsün sukalar

Misafir Avatar
HACER 2020-06-29 08:34:51 @009bobmar

sende fazla konusma bılıp bılmedıgın yerıne sankı turkmenler senın gece gunduz gotune soba sokmuslar gıbı aptal beyınsız ınsansınız kendınızı akıllı sanıyorsun ama bakıyorum kı aptalın tekıymıssın

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2020-06-29 02:00:29

Sizin pislik olduğunuz bütün Kıbrıs biliyor yaşlı ve genç orta yaşlardaki kadınlarınız para için her bir boku yiyor sizde insanlıktan dürüstlük ayağınamı girdiniz he sırtlanlar sizi dünya alem bilir sizin ne bok insan denilmicek naletler hepinizi toplasalar birtane içinizden insan çıkmaz çünkü siz çakal şeytandan önce dünyaya ilk gelen naletlersiniz Ruslar bile sizden bıkmış nefret eder sizden bahsedince bırakın aman pislikleri derler onun için kabullenin ne mal olduğunuzu traş geldiniz zırt diye defolup gidersiniz ganı bozuk soysuzlar sizi Türkmen naletleri fıssınız ancak fıss

Misafir Avatar
kascon 2020-06-29 08:32:30 @Vatandaş

sen bu turkmenlerın sıcan bokunu ye belkıde aklına gelersın pıslık erıf

Beğenmedim! (0)