24 Haziran 2018 Pazar 14:24
Afrika Gazetesi toplatılıyor

TAK muhabirinin YSK Genel Sekreterliği’nden aldığı bilgiye göre, YSK, UBP’nin yaptığı şikayet üzerine gazetenin toplatılmasına karar verdi ve polise toplama talimatı iletildi.

Toplatılma kararının gazetenin 5’inci sayfasında Mahmut Anayasa imzasıyla yayımlanan “Amiral Gemisi ve Kraliyet Donanması” başlıklı yazının, CTP Gönyeli Belediye Başkan adayı Ahmet Benli lehine propaganda içerdiği gerekçesiyle alındı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Girne 2018-06-24 14:58:11

Bu soytarılara kim dur diyecek

Misafir Avatar
Sabri 2018-06-24 16:47:16 @Girne

Senin götünün dribbası dur deyecek.Yoksa haberin yokmu a dangalak?

Beğenmedim! (3)
Avatar
bravo afrika 2018-06-24 15:54:42

kibris'in en saglam en yurekli gazetesi..helal olsun afrika'ya..
girne rumuzu ile yazan dangalak..sikayetin varsa savcilik orda, buyur..kimseyi provoke etme..

Avatar
Halk 2018-06-24 21:43:20

Tayip Erdoğanada dil uzattı vakti geldi artık değişim zamanı afrika gazetesi yakındır diker bayrağı kapanır gider niceleri kapandı ve gitti. bazı şeyler vardır ki boy ölçüsüdür. alırlar adamın boy ölçüsünü kapatırlar biranda şirketi . rahat dur be afrika rahat dur. rahat batmasın bir tarafına.

Avatar
vatandaş 2018-06-24 23:17:50

toplatılma yetmezzz kökten kapatmak lazım bu afrika maymunlarını haa bu arada REİS yine kazandı :) bu gece uyuyamayın soytarılar sizi

Avatar