13 Şubat 2018 Salı 15:55
Albayrak: "Buna asla izin vermeyeceğiz"

Türkiye Cumhuriyeti Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, "Kimsenin KKTC devletini, vatandaşlarını yok saymasına izin vermeyecek, uluslararası hukuktan kaynaklanan hakları sonuna kadar kullanacağız." ifadelerini kullandı.

Albayrak, "Türkiye özellikle enerji alanında ülkemizde ve bölgemizde daha etkin bir diplomasi ve siyaset ortaya koyacaktır." dedi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hukuk mu dedi? 2018-02-13 16:43:05

uluslararasi hukuk senin devletinin kibrista isgalci oldugunu soyluyor.

Misafir Avatar
mk 2018-02-13 23:01:56 @hukuk mu dedi?

sende ruma git zorla tutmuyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rrd 2018-02-13 22:20:45 @hukuk mu dedi?

Agzinizdan fasist TC yi dusurmuyorsunuz fakat bu Türkiye dusmanligiyla sizden baska fasist yok bu adada

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
RRD 2018-02-13 22:16:46 @hukuk mu dedi?

Hayatiniz ona buna camur atmakla geciyor. Siz istediginiz kadar parcalayin kendinizi Rahmetli Denktaş ı utandirmaktan baska birsey yapmiyorsunuz. Soylediginiz butun sozleri Turkiye sevdalisi Merhun Denktas a da soylediginizi aklinizin bir kosesne yaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Girne 2018-02-13 19:41:04 @hukuk mu dedi?

Hayatımda senin kadar man kafalı bir insana rastlamadım.dağa çıkın,K.K.T.C ‘de işiniz yok sizin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
husnu 2018-02-13 19:01:55 @hukuk mu dedi?

uluslararasi hukuk benim devletimin isgalci oldugunu soyleseydi suan boyle bir devlet yoktu. ne birlesmis milletlere ne natoya uyeydi. konusmak kolay aslanim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gibri 2018-02-14 09:19:01

Dünya doğal gaz bulur ,Türk kuru fasulyeden kaynaklanan gaz bulur. .

Misafir Avatar
Zz 2018-02-14 09:55:46 @Gibri

Keske dunyadan biraz haberin olsa gerci sende haklisin o kafayla ancak bu kadar dusunebiliyorsun. Yapacak birsey yok eldeki malzeme bu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zz 2018-02-14 09:49:20 @Gibri

Kibrisli onuda bulamaz ossurugunda misir patlatmakla mesgul oldugu icin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mrt 2018-02-14 09:16:58

Garasakalia .

Misafir Avatar
Zz 2018-02-14 09:48:39 @Mrt

Garasakalia dedigin devlet aslan gibi ayakta siz nerdesiniz hayatiniz ona buna camur atmakla laf atmakla gecip gidiyor. Kendinizi yirtsanizda bu bayragin altinda yasayacaksiniz!

Beğenmedim! (0)
Avatar
kartal 2018-03-06 11:13:27