12 Haziran 2020 Cuma 21:20
4831 Okunma
Bakanlık'tan charter sefer açıklaması

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı,15 Haziran 2020 tarihinde İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, 16 Haziran 2020 tarihinde Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan karşılıklı charter uçuş planlandığını açıkladı.

BAKANLIĞIN AÇIKLAMASI ŞU ŞEKİLDE:

15 Haziran 2020 tarihinde İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, 16 Haziran 2020 Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan karşılıklı charter uçuş planlanmıştır.
Türkiye’den KKTC'ye dönmek isteyen KKTC vatandaşlarının, en yakın KKTC konsolosluğuna başvurmaları gerekmektedir. Onay alan vatandaşlar, Kıbrıs Türk Seyahat Acenteleri BirIiği (KITSAB) üyesi tüm seyahat acentelerinden bilet alabilecektir. Kıbrıs’tan Türkiye’ye gidecek olanların da yukarıda belirtilen seyahat acentelerine başvurmaları gerekmektedir.

Son Güncelleme: 13.06.2020 08:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nalan 2020-06-13 16:19:08

Bizlerde Kıbrıs'ta çocuklarımızı okutuyor beraber kalıyor bir yillikte kırmızı odemistik Mart ayında Türkiye'ye gittik geri dönemedim Kıbrıs'a köpeğinize bile komşular bakıyor orda bize yazikdegilmi Kıbrıs'a gelince ondort gün karantina birde para ödeyeceğiz evimiz varken birde kirasını odemisken oturuma bile paraodedik Kıbrıs'a hem eşyalarımız hemde köpek için dönmek istiyoruz ama Kıbrıs bize dusunmuyorsirf Kıbrıs turerini düşünüyor bizde Kıbrıs'a aynı masrafları yapıyoruz bizide düşünün bizden karantina parası almayın oturumu olanlar için sırf köpeğimiz için gelmek istiyoruz

Avatar
Nalan 2020-06-13 16:26:06

Niye sırf Kıbrıslı Türkleri düşünüyorsunuz biz oturumu olanlarında düşünün onlarda Kıbrıs'ta ki evlerine döndüler köpeğimiz çok özledik komşumuz bakıyor onun için Kıbrıs'a gelmek istiyoruz tatil için değil eşyalarımız orda kırmızı yıllık ödemiş üç aydır gidemiyoruz Kıbrıs'a bir haftalığına gitmiştik dönemedim koronadanbizede yardım edin dönelim köpeğinizi özledik

Avatar
M abdullah kosar 2020-06-13 17:48:43

Tel numarası yokmu oğlum kibrısta kaldi

Avatar
Fatma 2020-06-13 23:34:37

Nasıl bir yalan döndürüyorsunuz, o kadar basın gazete hepiniz sınıfta kaldınız. Bilet öyle dediğiniz haber yaptığınız gibi alınmıyor. Gizli numaralara ulaştın sa bingo... Neden aranacak numaraları adam gibi dürüstçe yazmıyorsunuz. Habercilik bu mu?

Avatar
Fatma 2020-06-13 23:35:44

Nasıl bir yalan döndürüyorsunuz, o kadar basın gazete hepiniz sınıfta kaldınız. Bilet öyle dediğiniz haber yaptığınız gibi alınmıyor. Gizli numaralara ulaştın sa bingo... Neden aranacak numaraları adam gibi dürüstçe yazmıyorsunuz. Habercilik bu mu?

Avatar
Fatma 2020-06-13 23:37:29

Nasıl bir yalan döndürüyorsunuz, o kadar basın gazete hepiniz sınıfta kaldınız. Bilet öyle dediğiniz haber yaptığınız gibi alınmıyor. Gizli numaralara ulaştın sa bingo... Neden aranacak numaraları adam gibi dürüstçe yazmıyorsunuz. Habercilik bu mu?

Avatar
Kerim 2020-06-13 23:39:26

Telefon numaraları var ama herkese açıklamıyorlar, öyle yukarıdaki açıklamaya göre kolayca bilet alamıyorsunuz.

Avatar
Kaan 2020-06-14 12:59:07

Kıbrısta evi barkı olan Tc vatandaşlarının durumu ne olucak ???onlarda evlerine gidemiyor.