15 Mart 2019 Cuma 14:25
Dikkat! Gökhan Naim'in öldürülmesi olayı ile ilgili 3 kişi aranıyor

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan duyuruya göre 13 Mart 2019 tarihinde Lefkoşa’da, Gökhan Naim’in öldürülmesi olayı ile ilgili olarak meselede şüpheli olarak görülen her üçü de Pakistan uyruklu, Tanveer Ahmad, Bilal Ahmad ve soyadı henüz tespit edilemeyen Azmet isimli şahıslar aranmaktadır.

Polis görenlerin en yakın polis merkezine haber vermeleri konusunda uyardı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KIBRISLI 2019-03-15 15:40:26

Güzelim kibrisima neler oldu...Polis her konuda sıkı olsa cesaret edemezler küçücük adada bunu yapmaya ama polis siki daşşagna denk anca cinayet olursa işini yapar yoksa beş para etmez bok çuvalı bütün polisler!!!

Avatar
Polis 2019-03-15 15:24:47

Polis en güvendiğimiz kurumlardan. Ne yapıp bulsun bu pislikleri. Yoksa her önüne gelen rum tarafına kaçabiliriz diye istediğini yapacak. Kktcde iseler bunlar çok tehlikeli. Başkasını da katledebilir bu caniler.

Avatar
Ertaç Eser 2019-03-15 17:14:00

Böyle küçük bir ülkede böyle bir nüfus patlaması inanılmaz.Her gelen altı yada yedi yıl kalıyor vatandaş oluyor.Birleşik milletler gibi olduk.Memleketimşzde hergün dünya kadar olay oluyor.Artık bu girişler böyle kolay olmamalı.Huzur operasyonu derken bu olaylara bakın ehliyetlere değil

Avatar
Sertaç 2019-03-15 17:17:59

Bir ülkeye giriş böyle kolay olmamalı,çok ağır bedeller ödemeye başladık,ah eski Kıbrısım.Olan olaylara inanmak mümkün değil,sokakta iki kişinin kavga ettiğini bile görmediğimiz ülkemizde hergün bir olay oluyor,artık birşeyler yapmanın zamanı gelmedimi,acaba polislerimiz eskisi gibi devriyeler yapamazmı.

Avatar
Kemal 2019-03-15 16:59:48

Polise haber versek polis bunları yakalasa nolacak ki? Yargı yine adil olmayacak 3-5 yıl yatacak çıkacaklar. Yargı yasaları net bir şekilde herkese eşit uygulasa bugün bu tür sorunlar yaşanmaz. Sen şerefsizi katili gerçekten suçluyu serbest bırakırsan herkes cesaretlenir istediği gibi at koşturur ülkede.

Avatar
Magusalı 2019-03-15 18:50:28

Son bir yılda Pakistanlıların işlediği ikinci cinayet. Daha önceki katil Güneye kaçmiştı. Bunlardan birisi bir üniversitede öğrenci olarak görülüyor.

Avatar
Kemal 2019-03-15 17:01:32

Bu ülkede sadece polise güvenim var diğer kurumların hiçbirine güvenmiyorum. Polis bunları elbet yakalayacak gerekeni yapacak.

Avatar
Dik duran 2019-03-15 23:32:25

Güneye kaçtıysalar unutun amk !! Ordan bize kaçan suçluları bizimkiler veriyor ama onlar vermiyor.. o yüzden adamlar çok rahat istediği suçu işleyip güneye kaçabiliyor..

banner5

banner31