banner40
22 Eylül 2018 Cumartesi 12:19
Elektrikte zam oranı belirlendi! Yüzde 18 Kıb-Tek zararına üretiyor…

Son olarak akaryakıta yapılan 1 TL’ye yakın zammın etkileri sürerken yeni zammı nereye geleceği de belli oldu. Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu hafta içi yaptığı toplantıda kilowatt başına elektrik ücretlerine zam yapma kararı aldı. Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Yönetim Kurulu yapılacak zammın yüzde 18 olması noktasında ise ısrarcı. 

Haberin devamı için tıklayın.

banner22
Son Güncelleme: 22.09.2018 17:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-09-22 13:26:38

Eğer elektriğe zam gelirse hepinizin kulağını her gece cinlatirim

Misafir Avatar
cansu 2018-09-22 14:27:39 @Vatandaş

her ay farklı gelen faturayı öderken zaten kulaklarını bol bol çınlatıyoruz.Allah sizi o elektirikle çarpsın inş.eliniz cebimizden çıkamadı amk

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandas 2018-09-22 17:09:13

nasılsa en az alan 10 15bn tl 1000 tl ödese ne olur buytuk başlar lanet olsun utanmazlar asgari alan 2200 kac para elktr ev kırası ulasım su odeyecek ne yiyecek ne ıcecek çocuna b sey alamayacak yazaıklar olsun zehir zıkkım olsun anca mustesar bakan vekıl doyurun cocumumu besleycem devletımı yzaıklar olsun hepımnız 1000 2000 eksık alın garıbandan alcanıza ordan konusup mıllete yukletmekle olmuyor vijdansız coluk cocuk rızkı yıyen mıllete yuklyen insafsızlar bnm cocum oyuncak ısdedı alamadım lanet olsun hepınıze

Avatar
VATANDAS 2018-09-22 15:32:22

BENZİNDEN SONRA HELAL SİZE BİR O KALDIYDI EKSİK ONU DA TAMAMLADINIZ BRAVO.......

Avatar
ÖZEL SEKTÖR 2018-09-24 17:02:09

ÖZEL SEKTÖR NE YAPSIN BU ZAMLARA BENZİN,ELEKTRİK,OKUL ZATEN MAAŞ BİTTİ Kİ BİRDE EVİN YOKSA ZATEN EK SİDESİN AÇ KAL YAŞAMAYA HAKKIN YOK

Avatar
İsmail 2018-09-22 14:44:12

Gözünüz doymazmı gelin cebimizdekini alın rahat edin.

Avatar
muro 2018-09-22 15:03:24

Allah sizi bildiği gibi yapsın!

Avatar
Metehan 2018-09-22 22:18:42

Milletin kendisini hapsettiniz şimdi sıra anasinda yedi ülkesinde CTP den olması beklenen davranış ışte bu her iktidara geldiğinde yaptıkları bu .....zam miktarı yüzde 70 olacak nerde şener evcil selam eylem nerde benguhan nerde aslan bıçaklı neredesin yine mi kalp kırmızı gecirdin numaradan sizi gidi aslanciklar hükümet sizden olunca sizden ses seda yok eğer bbp iktidarda olsaydı bu zamlara karşı bu halkı ayaklandirirdiniz değil mi elektrik kurumu bizimdir diye diye yedi sulalemizi duydunuz bıçaklı sizi gidi sendikacı aslanlar bu millet sizden de bıktı sizde iktidarinizda defolu gidin gayri

Avatar