banner40
16 Ağustos 2018 Perşembe 13:48
Erhürman: Ekonomi Bakanlığı en kısa sürede marketlerde denetim başlatacak

Gazetecilere açıklama yapan Başbakan'ın açıklamalarından satır başları şöyle: 

Başbakan Erhürman: Vakıfların kiradaki malları için vatandaştan yana bir düzenleme için girişim başlattım.

Başbakan Erhürman: Türkiye kaynağının kullanılması, sabit yatırım ve tasarruf konusunda başarı sağladık. Hükümetin odağı ekonomi. İşsizlikle mücadele başlattık

Başbakan Erhürman: Krizin fırsata çevrilmesine izin vermeyeceğiz. Ekonomi Bakanlığı en kısa sürede marketlerde denetim başlatacak

Erhürman: Toplum olarak çok çalışmamız, üretmemiz lazım. Yerel işgücü konusunda seferberlik ilan ettik. Teşvik dahil, her türlü çalışmayı başlattık

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-08-16 14:48:30

Geç kalmadınızmı


Geç kalmadınızmı ? Diş macunu 54 tl

Avatar
kıbrıslı 2018-08-16 15:13:30

Ben şimdiye kadarki en faal hükümet bu olacak derdim hep. Yavaş gidiyorsunuz ama sağlam gidiyorsunuz. tüm yaralara parmak basarak. Biraz daha hızlı olsanız. Çok az sorunumuz kalacak. Ama kolay mı tımarhane etti gidenler.

Avatar
vatandaşşş 2018-08-16 16:06:40

dalgamı geçersiniz vatandaşla serbest piyasa ekonomisi değilmi bizim ekonomi gidince markete ne deyecen ? kaça alın kaça satan ? adam sanane deycek siktir edecek sizi

Misafir Avatar
celal 2018-08-16 18:02:47 @vatandaşşş

Askeri kantinden 1 tl'ye aldığını sana gittiğinde 7 tl dediğinde ve sen de cart curt etmeye başladığında siktiredilecek olan sen olmayacakmısın açıkgöz efendi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halk adamıii 2018-08-17 07:21:57

ekmek 2.50 tl oldu fırıncılara ses çıkarman,tedarikçi firmalar yeküncülwr toptancılar tüccarlar asıl bunları kontrol edecen dolar yükselişe geçti marketlere ürünler vermediler be sen ne gonuşun bi şey yapacaksanız başdan başlayrak yapacaksınız.ki icraatınız tamam olsun. sterlinle kira ödeyenlere ne yapacağınız?onuda söyleyin binlerce insan var sterlin öder

Avatar
nnn 2018-08-17 10:38:44

%20 civarı normal bir zam.... ama şişe sulara yapılan %70lik zam nedir? devlet bunlar gibi fırsatçılara aman vermeyip tepelerine çökımeli... uyguladığı zam oranına mantıklı bir açıklama getiremeyenlere de yaptırım uygulamalı.... bu fahiş zam yapanlara yanlarında çalışanlara zam yapmışlar mı ya da ne oranda yapmışlar acaba bi de o var

Avatar
DOLANDIRICI 2018-08-17 12:18:58

MARKETE FATURALI SATTI NE HAKLA SATTIĞI MALIN FİYATINI DEĞİŞİR.

Avatar
sok da gorkma 2018-08-17 12:23:00

yaşasın askeri kantinler ..fiyat çizgisini belirler .yoksa işimiz hepden boru bunlara kalsak ...Allahtan aynı toptancıdan alırlar yoksa deycekler türkiyeden gelir fark orda.

Avatar
karhane 2018-08-17 12:26:11

devasa kar marjı var nasıl serbest piyasa ekonomisi bu..olsa olsa vatandaşı opme ekonomisi yada geçirme ekonomisi.%200 % 300 bazı ürünlerde kar marjı var.

banner5

banner31