27 Ocak 2019 Pazar 16:12
Gazimağusa’da bir disko önünde kavga!
banner44

Gazimağusa’da faaliyet gösteren bir disko önünde bu sabah saat 03.00 sıralarında kavga çıktı.

banner41

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamada, M.B (E-25), M.B (E-24), O.B (E,22) ve L.U (K-23 ), bir taraf olup aralarında çıkan tartışma sonrasında M.D (E-25), C. A (E-21), P.K (E,22), O.K (E,18), A.A (E-19), O. Ç (E-20) ve U.A (E-26) ile birbirlerinin vücutlarının muhtelif yerlerine elleri ve ayakları ile gelişigüzel vurup kavga ettikleri bir sırada aldıkları darbe sonucu M.B (E-24) ile M.B’nin (E-25) ön dişleri, M.D’nin ise sağ omuzunun kırıldığı kaydedildi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
umit tekin 2019-01-28 08:50:46

Ulkenin icine ettiniz. Eglenmesini bilmeyen ,siddet yanlisi bir toplum olmusuz.

Avatar
Vatandas 2019-01-28 09:50:58

Böyle hūkūmet ve cumhur akinci varken kibrisin başında daha çooooooook kavgalar olur çok.

Avatar
Ebenin gondirillası Vatandas hazretleti. 2019-01-28 10:02:08

Akıncımı sokdu be bunları içeri? Anorml. Bunlar geldiğinde hökümet kimidi be? Cumhur başganıynan Başbakan kimidi?
Ama işine gelmez değil? Çıkarın her neyisaydı yasalar önüne çıkdı olmadı değil?
Sen ve senin gibi kim varısa eyi alışın yasalarada bundan böyle her üfleyenin borusu değil bu memleketin Anayasasıynan yasaları gonuşacak be baylar.

Avatar
Klasik 2019-01-28 11:35:12

Klasik kibrisli iste cahil .

Avatar
:) 2019-01-28 13:27:29

cok cahil gordumde senin gibi armutunu gormedim :) sie

Avatar