banner40
08 Ocak 2018 Pazartesi 22:29

banner41
Halkın Sesi Gazetesi'nde yer alan bir videoda "oy pazarlığı" yapıldığı görülüyor. Bir grup arasında geçen diyalogda, ‘iki ayrı partiden alınan iki ayrı liste karşılığında para verildiği’ konuşmaları dikkat çekiyor.

banner22
Son Güncelleme: 08.01.2018 22:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah devletimize zeval vermesin 2018-01-09 01:12:25

Bu yeni birşey değil ki, sadece belgelendi, hepsi bu. Oy satmak, KKTC'nin namusudur, tıpkı seçime birkaç gün kala usulsüz vatandaş ordusu yaratmak gibi.
Oyunu sattırıp seçimi kazandırdığı partinin vekili şöyle devam eder:
-Davaya sahip çıktığınız için teşekkür ederim!
Tüm bu yapılanlar meşrulaştırılır, itiraz edene ise "Rumcu" diyerek hakaret edilir.
Meselenin özü budur.

Avatar
erol veled 2018-01-09 10:05:54

KKTC DEKI SECIMLER HER ZAMAN SAIBELI ,KIRLI VE RUSVET KARSILIGI YAPILMAKTADIR. O YUZDEN DEGIL MI PARTILERIN ARKASINDA YALAKA ORDUSU VAR . MENFAAT KARSILIGI BUNLAR HERSEYINI SATAR. YAZIKLAR OLSUN. SEREFSIZLER.

Avatar
satılıklar 2018-01-09 09:41:27

Allah belanızı versin be satılık köpekler.
Pazarlığı yapanda alan şerefsize da yazıkılar olsun.
Adamın kendine bçtiği değer 100 tl. oy başına 100 tl allmış.
yazık be yazık ne hale geldik be pess.
Birda sonunda der ayni sirketten siniz be gardaaaaşşşş die.
Hangi şirket aceba bu ???
Tahmin etmek çok da zor olmasa gerek.

Avatar
Elvis presley 2018-01-08 23:12:01

FARELER REZIL BILE DEGILSINIZ

Avatar
alı kubı 2018-01-08 23:29:33

cok ayıp ettıler kım para karsılıgı oy satın aldıysa

Avatar
umit tekin 2018-01-09 09:58:38

En buyuk pisligi yapan kesim oy satin almaya calisanlar.Tabii oy satan da onun kadar serefsiz sayilir.Ayip. Bu ulkenin vatandasi olmaktan utanmaya basladim.Cunku herseyimiz pislik,rezalet ,yolsuzluk pesinde,.

Avatar
Kazım 2018-01-15 15:13:26

Ma neyin bazarlığını yaparsınız be ama.bi oyu parasıyla bile paylaşamadınız.kos koca adamlarsınız.

Avatar
Doğru Söz 2018-01-20 15:10:48

Burada yorum yapan kişilerin çoğu çok güzel ifadeler kullandılar. Memleketin ne olduğu zaten bilinir. Yolsuzluk 1 numaralı sorun. Yani şerefsizim. Başbakan boşanabilmek için 2 yıllık kazanımının(!) eşine düşen miktarı asgari ücretlinin halk aşık 115 yıllık maaşı. Hangi şerefli ülkede halk başbakanın yargılanması için sokağa düşmezdi? Şerefsizliğimizin göstergesi mi yolsuzlarin çoğunluğu mu? Sizce hangisi hakim bu memlekette?

banner5

banner31