08 Mayıs 2018 Salı 21:41
3769 Okunma
KKTC'ye kaçan suçlu KKTC'de de firar etti!

Ülkeye kanunsuz giriş suçundan dolayı Girne Polis Müdürlüğü’nde tutuklu bulunan Yılmaz Gümüş, sağlık şikâyeti nedeniyle götürüldüğü Girne Dr. Akçiçek Hastanesi’nden firar etti.

Polis’ten yapılan açıklamada, 45 yaşında olan Yılmaz Gümüş’ün firar anında üstten beyaz t-shirt, alttan ise koyu renk kot pantolon giydiği kaydedildi.

Görenlerin Polise bilgi vermesi istendi.

Son Güncelleme: 08.05.2018 21:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KKTC 2018-05-08 23:00:13

Adam gibi doğru düzgün yetişmiş polisler alın

Avatar
Doğru Söz 2018-05-08 22:38:21

Elinizdeki mahkumu idare edemeyin, bir de utanmadan kayıp aranıyor ilanı verin. Allah bildiği gibi yapsın.
Çocukluğumuzdaki kavboy filmlerindeki gibi, kayıp aranıyor. Eeeeee zaten bence KKTC kovboyluk dönemi Amerikasından ileri değil. Ah KKTC vah KKTC.
( mahkumu elinden kaçıranlara madalya da verin oldu olacak)

Avatar
Yuh 2018-05-09 01:29:53

Yahu el insaf be. Bir gün unutmayın bu sözünüzü o beğenmediğiniz polislerden bir yardım isterseniz aklınıza gelsin. Ha bu arada ingilterede açın polisin internet sitesini ve aranan şahısların fotoğraflarını görün ama nerde sizde o kafa sadece eleştirin. İçini dışını bilmeden atıp tutmayı sizi gidi goygoycular sizi

Avatar
Doğru Söz 2018-05-08 22:39:50

Elinizdeki mahkumu idare edemeyin, bir de utanmadan kayıp aranıyor ilanı verin. Allah bildiği gibi yapsın.
Çocukluğumuzdaki kavboy filmlerindeki gibi, kayıp aranıyor. Eeeeee zaten bence KKTC kovboyluk dönemi Amerikasından ileri değil. Ah KKTC vah KKTC.
( mahkumu elinden kaçıranlara madalya da verin oldu olacak)

Avatar
cansu 2018-05-09 08:43:30

adam yetenekli tr den kaçmayı başarmış sahte kimlik bile temin etmiş.muz cumguriyetinden kaçmak ona çocuk oyuncağı gelmiştir

Avatar