27 Eylül 2018 Perşembe 10:22
Lefkoşa’nın göbeğinde haraç çetesi

Sosyal paylaşım sitesinden Lefkoşa Türk Belediyesi’ni ve Polsi Genel Müdürlüğü’nü de göreve davet eden Nevzat, olayı şöyle anlattı:

Oğlum 16 yaşında. Dün okul çıkışı arkadaşları ile birlikte her zamanki gibi bizden izin alarak Dereboyu’na bir şeyler içmeye gitti. İş çıkışı ya annesi ya da ben onu olduğu mekandan alarak evimize gideriz. Dün acı ile çalan telefonum beni oğlumun çağrısı ile Dereboyu’na yönlendirdi. 16-17 yaşlarındaki bir grup genç oldukları mekânda bizim çocukların yolunu keserek ceplerindeki parayı zorla gaspettiler. Konu poliste. Sonuna kadar bu işin peşini bırakmayacağım. Yasalara göre (fasıl 154) bu suç 5 yıla kadar hapis cezası gerektirir. Yoksa biz bildiğimiz yöntemlerle mi ailemizi ve kendimizi koruyalım.”

banner22
Son Güncelleme: 27.09.2018 14:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
paphos 2018-09-27 11:08:51

İnanın bunlar Kıbrıs'lı insanımız için daha iyi günlerimiz. 5- 10 yıl sonrasını düsünmek bile istemem.

Avatar
Düşünceli 2018-09-27 12:23:59

Nasıl oluyorda bu insancıklar bunu yapma cesareti buluyor bu güzelim sevgili adada. O kadar çok yabancı varki.Ya almayın kardeşim bu insanları yada maximum güvenligi saglayın bizim kuzularımız bilmez böyle pislikleri korkarlar .. korkuyoruz....

Avatar
umit tekin 2018-09-27 16:28:47

Guzelim ada ,simdi oldun korsa ada. Soyleyecek cok sey var ama ????????????????

Avatar
Sinirli 2018-09-29 00:49:57

Kibrisli insani kibrisli kuzucuklar size seslenyrm duyun dedeleriniz horul horul yatarken benim askerim kurtaydiysa bu adayi bu topraklarimizi sizinle paylastigimiza sukredin bes parmagin besi bir degil her topraktan insan yapabilir bunu elestiri yaparken cumlelerinize dikkat edin maasinizi bile turkiye cumhuriyeti oduyor yoksa ne maas ne ekmek anladiniz

Avatar
Hüseyin Becer 2018-09-27 18:04:57

Polis kadrosu çok eksik. Çıkanın yerine alınmıyor. Bir sürü ek görev. Hangisine yetişeceksin. Polisin görevi olmayan bir sürü görev. Polis yasasında kadro beşbin olmalı.

Avatar
Hüseyin Becer 2018-09-27 18:08:23

İçinde olmayan bilmiyor. Polisi aradık da gelmedi. Doğrudur gelmedi çünkü gelemiyor. Çünkü eksik. Huzur operasyonları var ya. Polis özverisi ile yapılıyor. Ancak yine de başarılı.

Avatar
Rebel 2018-09-28 10:54:49

amk hataylıları

Avatar
sardella 2018-09-28 15:25:49

5 beter olalım eyidir bize.daha bunlar mutlu günlerimiz.

banner5

banner31