banner40
07 Ekim 2018 Pazar 12:41
Milletvekili arabada sopa ile geziyor

banner41
Halkın Partisi Lefkoşa Milletvekili Gülşah Sanver Manavoğlu, ülkede artan şiddet olaylarını kendine has yöntemle protesto etti. Arabasına koyduğu beyzbol sopasını kamuoyu ile paylaşan Sanver, suçları önleyecek otoritenin acilen kurulmasını istedi.

Şanver, sopasının yanında şu notu da paylaştı: Eveeet, önlemimi aldım ...eee kış geldi günler kısaldı, gittiğim yerlerde daha güvende olmak için önlemimi aldım ... Not : Bütün ilgili otoritelere buradan tekrar tekrar söylemeye devam edeceğim "eğer bu gidişi tersine çevirecek önlemleri hızlandırmazsak , bir sonra ki adım , vatandaşın kendi adaletini kendinin uygulaması olacak ..." #suclarıonleyiciotoritekuralım

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-10-07 15:07:08

bu nasıl iş polis normal bir vatandaşın arabasında yakalasa hemen işlem yapar! eee imam böyle yaparsa cemaat ne yapsın? ahh benim ülkem ahh

Avatar
Gibri 2018-10-07 18:08:48

Suçları önlemenin tek yolu Turkiye arabesk cumhuriyeti ile karşılıklı sınırları kapamak. Abd meksika sınırı gibi.

Misafir Avatar
gibriyim saa 2018-10-08 13:05:44 @Gibri

her mahallede senden en az bir iki salak var kendini bilmeyen... önce para kapısını kapasın tc istersen bakalım ne olacak, rumlara ne cerecen para karşılığı az soylu kedicik seni

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Girne 2018-10-07 21:39:04 @Gibri

Bi bitmediniz mk

Beğenmedim! (3)
Avatar
dervis 2018-10-07 22:13:42

guzelyurtu rumlara, girneyi turkiyeye verelim, gerisi bize kalsin..iceri de bunlardan kimseyi almayalim..

Avatar
Magusalı 2018-10-07 16:05:28

Bizim ülkemiz her geleni elini kolunu sallayarak içeri alacak kadar büyük değildir.

Avatar
Magusalı 2018-10-07 16:03:42

Bu ülkede asayiş yönünden huzursuz oluyoruz. Polis suçları önlemede yetersiz kalmıştır. Nufusa göre polis azdır.

Avatar
dervis 2018-10-07 22:10:57

asayisi bozanlarla onlem almasi gereken ayni ulkeden..bosuna beklemeyin..

Avatar