24 Nisan 2020 Cuma 16:22
14894 Okunma
SKANDAL! RUM BAYRAĞI ASTILAR

Gazimağusa'da 15 Ağustos Bulvarı Baykal'da bir evin önüne asılan Rum bayrağı bölgedeki bir çok vatandaşın büyük tepkisine yol açtı.

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin açılışının 100. yılında 23 Nisan kutlamalarının yapıldığı bir günde Rum bayrağının asılması büyük tepkilere neden oldu.

Son Güncelleme: 24.04.2020 17:02
Anahtar Kelimeler:
Rum23 NisanBayrak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kibrisli 2020-04-24 16:40:51

Bu bayragin ne maksatli asildigini bilemem..bu bayrak rum bayragi degil kibrisli turklerinde ortak oldugu kibris cumhuriyetidir..rumlardan daha fazla sahiplenebilseydik bu bayragi bugun ambargolar altinda ezilmeycektik

Misafir Avatar
Aysel 2020-04-25 12:28:43 @Kibrisli

Bir ülkenin kendi halkını kandıran,kendi halkını provoke eden bir medyası varsa,o ülkenin başka düşmana ihtiyacı yoktur..!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dervis 2020-04-25 08:59:12 @Kibrisli

yorum yazan demeyim, kufreden tc gocmenleri. bu asilan bayragin ve temsil ettigi devletin garanntoru sizsiniz. yunanistan ve ingiltere ile birlikte. cahil cahil konusmayin. hem da kktc veya enosis gibi olusumlara karsi..

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ÖZKIBRISLI 2020-04-24 22:50:07 @Kibrisli

MADEM BU RUM BAYRAĞINI ÇOK SEVİYON O ZAMAN TASI TARAĞI TOPLA DOĞRU GÜNEYE BİR DAHA BU GÜZEL VATANIMA GELMEYİN

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 22:32:45 @Kibrisli

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..İnsanları provoke ediyorlar...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Kibrisli-2 2020-04-24 21:09:12 @Kibrisli

Bu bayragi Kibrisli Turk cizdi. Osmanli bizi ingilize kiralarken (satarken) nerdeydiniz a akraba evlilikleri? ona buna tecavuz darp adam oldurmeynan ugrasirdiniz gene her zaman ki gibi. Madem o gadar ayyildizcisiniz siktiriniz gidiniz turkiyenize. Ayse tatile cikti sagolsun ama hic donmedi o tatilden. burda yorum yapan sonradan kakateceliler da kapatsin o bok agizlarini KC pasaportlari yok diye aglamasinlar. Kedi uzanamadigi cigere hesabi.

Beğenmedim! (28)
Misafir Avatar
mutlu 2020-04-24 20:57:07 @Kibrisli

yav he he kıbrıslı türklerin bayrağı he çoluk çocuk herkesi öldüren kıbrıslı rumların işi gücü yok sizi düşünecek gavat oğlu gavat siktir git rum tarafında yaşa

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
Hash 2020-04-24 19:42:16 @Kibrisli

Ananı babanı öldürenlerin bayrağına bukadar tapıyorsan s... git ibine orda yaşa

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
magosa 2020-04-24 18:26:00 @Kibrisli

Begötveren ne işin var burda git eyro bölgesine senigidi ipne

Beğenmedim! (25)
Avatar
dervis 2020-04-24 17:32:20

guneyden gelen ceklerin ustunde ve pasaportlarimizda da ayni bayrak var nedensa..

Avatar
vatandaş 2020-04-24 17:11:46

Kıbrıs cumhuriyeti bayrağı değil mi? cebinizdeki pasaportta da var ayni bayrak

Misafir Avatar
Nazif 2020-04-30 11:57:46 @vatandaş

Almış eline üç beş kuruşluk bir makine,gazeteciyim diye ortada gezer durur..Eeeeee napsın biçare,aç karnını nasıl doyuracak zavallı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İtoğlu İt! 2020-04-30 11:53:42 @vatandaş

İtoğlu it..Baksanıza provokasyon nitelikli olsun diye haber başlığını (SKANDAL! RUM BAYRAĞI ASTILAR) bile büyük harflerle yazmış amk gazeteciymiş lanet olsun yüzüne gözüne pisliğin.....Bu haber sitesinin provokasyon yaptığını görmemek,anlamamak için aptal olmak lazım..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 22:34:16 @vatandaş

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..İnsanları provoke ediyorlar...

Beğenmedim! (6)
Avatar
... 2020-04-24 17:24:42

Rum bayrağı değil o. Kibris cumhuriyetin, bu ülkenin tanınmış bayrağıdır. Saçma sapan haber yapıp insanları goflamayın tatsızlığa

Misafir Avatar
Aysel 2020-04-25 12:28:09 @...

Bir ülkenin kendi halkını kandıran,kendi halkını provoke eden bir medyası varsa,o ülkenin başka düşmana ihtiyacı yoktur..!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 22:34:37 @...

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..İnsanları provoke ediyorlar...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Magusali 2020-04-24 17:28:19

Bu bayrak rum bayragi degil bizim ortak oldugumuz kibris bayragidir. Bos haberler yapmayin. Bu adam bizkm mahallelimiz. isinize bakin.

Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 22:33:07 @Magusali

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..İnsanları provoke ediyorlar...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Veli 2020-04-24 16:50:26

20 yıldır yapıyor bu adam bu işleri sorın yok önünüze bakalım .alemci deylim

Avatar
Magusali 2020-04-24 17:17:23

Yaw koray basdogrultmacinin dükkanıdır o.. hep asılı o bayrak.. he he deyip gecin..

Misafir Avatar
jjj 2020-05-15 12:09:36 @Magusali

hassiktir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dick 2020-04-25 08:15:06 @Magusali

Alacaksın o bayrağın direğini ve "MARAŞ" rümuzlu ibnenin anasının amına iyice bir sokacaksın..Kadın da en azından sevinir,kendine gelir birazcık..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 22:33:54 @Magusali

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..İnsanları provoke ediyorlar...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
maraş 2020-04-24 18:29:12 @Magusali

o bayrağın direğini alacaksın dükkan sahibinin götüne sokup çıkaracaksın.

Beğenmedim! (25)
Avatar
Kktc li 2020-04-24 17:23:26

Götünüze girsin o bayrağın deynegi

Misafir Avatar
jjj 2020-05-15 12:12:06 @Kktc li

gerizekalıl*r

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cafer 2020-04-24 22:29:36 @Kktc li

Senin ananın amına girse o bayrağın değneği da anan da biraz mutlu olsa daha iyi olmazmı ha?

Beğenmedim! (6)