31 Mart 2020 Salı 21:02
39434 Okunma
Sokağa çıkma yasağı başladı!

Bakanlar Kurulu’nun korona virüse karşı dün aldığı karara göre ülkemizde saat 21.00-06.00 saatleri arasında sokağa çıkma yasağı uygulanıyor.

Bugün yürürlüğe giren karar saat 21.00 itibari ile devrede. Saat 21.00’den sabah saat 06.00’ya kadar sokağa çıkanlara cezai işlem yapılacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VOLKAN 2020-03-31 23:41:56

Zaten o saatlerde kimse dışarı çıkmıyorki.Bence 2 hafta sokağa çıkma yasagı ilan edilsin korona morona kalmaz

Avatar
Hakan 2020-04-01 00:37:43

Niye 21 den 06 ya kadar yasakta diğer zamanlar serbest ? İnsanlar çalışmaya devam etsin diyemi ? 1 ay değil bir gün bile destek verecek güçleri yok ... Ye babam ye ye babam yee.. Sonu yok zannettiniz öylemi.. Hesapsız hadsiz yaşadınız yine döndünüz millete yeter ya artık hep bizimi s...siniz bi gidin defolun gidin artık

Misafir Avatar
1923 2020-04-02 20:26:08 @Hakan

Lan 2023 sen kahin misin, Allah mısın? Geleceği mi görüyorsun da bu kadar net konuşuyorsun? Allahın Aktrolü seni.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2023 2020-04-02 11:17:22 @Hakan

hakan gelecek olan seni sümüreceğini unutma düşündüklerin olsa yiyecek ekmek bulamazsın şükretmesini bileyen bir toplum olduk hep borçlandık başkasında arayacağına suçu birazda aynaya bakalım

Beğenmedim! (19)
Avatar
Vatandaş 2020-03-31 21:19:53

Hade 2 hafta sonrada tam sokaga cikma yasagi verirsiniz yarım akillilar

Misafir Avatar
1923 2020-04-02 20:25:25 @Vatandaş

bana bak 2023 adlı aktroll dışarı çıkmazsak eve ekmeği nasıl getirecez? faturaları nasıl ödeyecez? Soğuktan donalım mı? Açlıktan ölelim mi? Aç öleceğime virüsten ölürüm daha iyi. Soğuktan donarak öleceğime virüsten ölürüm daha iyi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2023 2020-04-02 11:19:44 @Vatandaş

aklı olan çıkmaz devlet sokağa çıkma yasağı verse de bizim millet söz dinlemez çıkar onun için burdada bas bas bağırıyorlar özellikle gençler dışarıda

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kiprislii 2020-04-01 08:16:25 @Vatandaş

2 hafta surmez

Beğenmedim! (2)
Avatar
2020-03-31 22:21:33

Eğer görevini tam yaparsa;görecez bakalım bu uygulamada ciddi ciddi kaç kişiyi içeriye alacak polis...Alması gerekir çünkü böyle cahillerin başından topuzu eksik etmemek lazım..

Misafir Avatar
Kaş 2020-04-01 00:26:34 @

Sende cahil diye itham ettiğin insanlardan yarım tık ilerdesinde neyse

Beğenmedim! (6)
Avatar
Tamer 2020-03-31 22:39:54

21.00 aslında geç..Bu saati 19.00 veya 20.00 olarak değiştirselerdi çok daha iyi olurdu bana göre..

Avatar