18 Nisan 2020 Cumartesi 19:00
2979 Okunma
SON DAKİKA! Ali Pilli: "Bugün pozitif vaka görülmedi"

Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, KKTC'de koronavirüs salgını hakkında son durumu aktardı.

ALİ PİLLİ'NİN AÇIKLAMALARINDAN SATIR BAŞLARI ŞU ŞEKİLDE:

Bugün yapılan test sayısı 274

Bugün saptanan pozitif vaka yok

Dün tespit edilen yeni 3 vakanın temaslılarında herhangi bir pozitif vaka tespit edilmedi.

Pozitif çıkan hemşiremizin sağlık durumu iyi. Sağlık çalışanlarına yapılan testlerde pozitif vaka tespit edilmedi.

Biz 7 gün 24 saat çalışmaya devam ediyoruz ilk günden beridir. Halkımız bize güvensin, biz test sayısını günden güne artırmaya ve çalışmaya devam edeceğiz.

Son Güncelleme: 18.04.2020 19:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan 2020-04-18 19:40:43

Boşuna sevinmiyelim son 2gün2tane dahacıkar15 mayıs yaparsınız

Avatar
Magusalı 2020-04-18 20:08:15

Sn. Pilli.Gazimagusa devlet hastanesi Sağlık Bakanlığının mi? Dr.Mustafa kalfaoğlu un mu? Ben iddia ediyorum ki sizi dinlemiyor ve hastane sizin kontrolünüzden çıkmıştır.

Avatar
İsmail 2020-04-18 19:47:55

Mart nisan mayıs 1.500 tl bir varmış bir yokmuş şu oynuyorlar

Avatar
Şaşkın 2020-04-18 19:57:26

Arkadaşlar tv çıkan saçlarımız papaz gibi geziyoruz tv çıkan bakanlarız damat tıraşları hiç bozulmuyor hepsi jilet gibi maşAllah

Avatar
Magusalı 2020-04-18 20:11:38

Mağusa Devlet hastanesine bir genetik laboratuvarı oluşturuldu. Cihaz AB kapsamında Güzelyurt tarımı geliştirmede kullanılmak üzere hibe edilmiş bir cihaz. Bu cihazı çalıştırmak için CTP Li olan cerrah Tevfik Ekerin eşi görevlendirildi.

Misafir Avatar
Mağusalı olmayan Omorfolu 2020-04-18 22:33:09 @Magusalı

EEE noldu Mağusalı. Eşi CTP'li olanlara görev verilmesin Mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Magusalı 2020-04-18 20:15:40

Bu bayan biyoloji olup Biyoteknoloji doktorası yapmıştır. Uzmanlık alanı genetik değildir. Ona Yardımcısı olmak için DAÜden genetikçi bazı kişiler laboratuvara gidip geliyor. Bu kişiler kimdir. Sağlık Bakanlığı ile sözleşmeleri nedir. D AÜ ile bu konuda bir sözleşme var mi. Bugüne kadar dayamadık.

Avatar
Magusalı 2020-04-18 20:18:37

Sn. Mustafa Kalfaoğlu hastane personeline yasak getirmiştir. Bu laboratuvarda olan bitenden kimse birşey söylemeyecek gizli tutulacak. Bu laboratuvara gelip gidenler diğer personele selam bile vermiyor.

Avatar
Magusalı 2020-04-18 20:21:26

Bugün sosyal medyadaMustafaBulutoğluları bir iddiada bulunarak CTPli bir öncü kişi gizlice bu laboratuvarda para karşılığı testler yapıyormuş. Eğer böyle ise bu para nereye gidiyor.

Misafir Avatar
Gendigelen 2020-04-18 22:36:54 @Magusalı

Çok fesat birisin. İstersan Devlet her yapacağı iş için senden izin alsın da rahat edesin.

Beğenmedim! (0)