banner40
18 Ağustos 2018 Cumartesi 10:17
Sucuoğlu’ndan hükümete sert eleştiri

 UBP Lefkoşa Milletvekili Faiz Sucuoğlu, hükümetin ekonomik krize yönelik aldığı 23 maddelik kararın halkın alım gücünü daha da geriye götürecek nitelikte olduğunu ileri sürerek, “Bugün aldığınız hem "kira" konusundaki kur sabitleme kararınız hem de "ek mesai" konusundaki kararınız bir kez daha "acemiler mangası" olduğunuzu gösterdi” iddiasında bulundu.

Sucuoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, “her aldığınız karar maalesef ben yaptım oldu niteliğindedir. Halbuki bir karar almadan önce o konudaki tüm paydaşların da görüşü alınıp "iyi yönetişim" ilkeleri ile bağdaşan uzlaşı mantığı ile adım atılması gerekir” dedi. 

Ülkenin ekonomik olarak zor günlerden geçtiğinin her kesim tarafından idrak edildiğine dikkat çeken Sucuoğlu, “Bakanlar Kurulunun panik halinde aldığı her karar daha fazla ekonomik kaos ortamı yaratmakta olup, çalışma ve sosyal hayatı da olumsuz etkilemektedir. Kıbrıs Türk halkı sizden doğru karar ve çare beklemektedir” dedi.

banner22
Son Güncelleme: 18.08.2018 10:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nasıl 2018-08-18 10:32:57

ustasını da gördük vaktiyle

Avatar
can 2018-08-18 12:55:18

acaba bu işin ehli olan sizler ne yaptınız kayda değer birşey söyleyiniz.HEPİNİZ AYNİSİNİZ İŞTE KEÇİ KOYUNA GÜLMESİN

Avatar
Vatandaş 2018-08-18 12:02:14

Çok doğru bir tesbit sayın Sucuoğlu,gerçekten acemice ve daha da büyük kaos yaratacak kararlar.

Misafir Avatar
ali 2018-08-18 18:30:58 @Vatandaş

Sucuoğlunun kapıcısıydın sen? İnternetteki yalakalık geçerli değildir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-08-18 13:07:56

sadece bankalara doviz borcu olanlara değil ikili akitlerede çözüm bulunması gerekemektedir bankalara borç kadar ikili akitlerde vatandaş çok büyük kayıplardadır. inşaat firmaları milleti parası ile soygun yapmaktadır inşaat firmalarının ikili akitleri derhal düzenleme yapmalıdırlar.

Avatar
Reis cyprus. 2018-08-18 13:57:59

Sanki siz memleketi Mamur ettiydiniz zaten ne çekersak sizin bu kadar yıl beceriksiz yonetimlerinizden cekerik.herseyi bilen ama ankaradan emir bekleyen muhtarcıklar gibisiniz.peki efendim demeden başka bişey bilmezsiniz.sıkısınca da eee pra yok ankara yollamaz.geçin bunları.bunu bilin ki bu hükümet sizin olduğunuz dönemlerden çok çok iyidir.siz olsaydınız yüzde 300 zam yapardınız. Bu ülkeyi ateş topuna döndürürdünüz. Mazeret ne olurdu bizim elimizde bişey yok derdiniz her zaman olduğu gibi.

Misafir Avatar
nasır 2018-08-18 18:34:19 @Reis cyprus.

Yaşa be reis..Ağzının payını verdin bu maskaraya...Bravo...Çok atılıp kapılıyor oryada..Bir de çok heyecanlı..Şimdiden başkanlığını ilan etti..

Beğenmedim! (0)
Avatar
faik 2018-08-18 18:37:11

Has...tirbre ordan..Hammahumma hamma humma hamma humma..Siz bundan anlarsınız ancak...Bir de aldığınız emirlere karşı "peki efendim,nasıl buyurursanız efendim"....Sizin işiniz bu...Hamma humma hamma humma.........

Avatar