11 Nisan 2020 Cumartesi 14:21
2681 Okunma
Akıncı, Anastasiadis ile telefon görüşmesi yaptı

Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, bugün, Rum Yönetimi Başkanı Nikos Anastasiadis ile telefon görüşmesi yaptı.
Cumhurbaşkanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre görüşmede, aralarındaki diyaloğu sürdürme kararlılığını ifade eden liderler, İki Toplumlu Sağlık Teknik Komitesi’nin çalışmalarının sürekliliğinin önemini bir kez daha teyit ettiler.

Anastasiadis, sağlık komitesi çerçevesinde ele alınan ihtiyaçlardan biri olan korona virüs tedavisinde kullanılan ve Güney Kıbrıs’ta üretilen Chloroquine / Klorokin ilacından 2 bin adetin, ayrıca bir miktar korunma giysisinin Kıbrıs Türk tarafına önümüzdeki hafta iletileceği bilgisini verdi.
Görüşmede AB’den talep edilen malzeme ve ekipmanlar konusunun da daha erken sonuçlanması için çalışmanın sürdürülmesi de kararlaştırıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
insan 2020-04-11 21:24:47

o begenmediğiniz rum gelip yardım ediyor, turkiyenizda sizi dusunecegne baska ulkelere yolluyor yardımları hemda dev kargo ucagıyla. sizda daha turkiye turkiye dige aglarsınız. parayı bile zor veriyor hukumettekiler aglar para yok diye. siz daha turkiye diye yalakalık yapmaya devam ediniz

Misafir Avatar
Altay 2020-04-11 21:32:09 @insan

Doğru söyledin be gardaş..VAllahi bravo..Bunlar insanlıktan ne anlar bee..Yaptıkları tek şey ona ötekine yaranabilmek için yalnızca yalakalık ve yavşaklık..O kadar...

Beğenmedim! (2)
Avatar
mehmet 2020-04-11 18:19:14

ilac gneyde yapiliyormus herhalde ilk deneyi bizde yapsinlar diye veriyorlar itimat etmeyin bu gavura

Avatar
Tc 2020-04-11 16:28:56

Rumlara ihtiyacımız yok

Misafir Avatar
Yasemin 2020-04-11 17:41:48 @Tc

Senin olmayabilir ama bizim VAR..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mersinli 2020-04-11 17:16:22 @Tc

Herkese ihtiyacımız var...

Beğenmedim! (2)
Avatar
alayköy 2020-04-11 15:20:08

Perde açılıyor Türkiye düşmanları sahne alıyor, iki oyuna bir bilet...

Misafir Avatar
alayköy 2020-04-12 00:15:13 @alayköy

Necip e cevap,
Benim annem vefat etti ama senin karın galiba güneyde kaldı, sana iyi para kazandırıyordur!!!...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nECİP 2020-04-11 21:14:25 @alayköy

Sus be ALAYKÖY da annen yanımda.duymasın seni sakın...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dikmenli 2020-04-11 21:02:23 @alayköy

Alayköylü gardaşım bu rum kırmaları maalesef böyle bunlarda rum hayranlığı hiç bitmez.kapılarda kapandı kafayı tamamen yediler...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ALAYKÖY 2020-04-11 20:50:05 @alayköy

Tarık-Polat cevap,
Kuyruğunuza yine bastım erhalde havlamaya başladınız köpekler...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Tarık 2020-04-11 17:39:13 @alayköy

Corona virüsüne karşı kurulan "İki Toplumlu Sağlık Komitesi" nden haberin varmı ya be senin? Olamaz tabii ki..Çünkü kimbilir sen hangi dağda yada ormanda çobanlık yapıyorsun...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Polat 2020-04-11 17:15:18 @alayköy

Hassiktir be dürzü ordan..Böyle zamanda bile böyle düşünce tarzı olmaz olsun..Erdoğan birçok ihtiyaçlı ülkeye hatta Yunanistana da yardım yapıyor ve teşekkür alıyor..Dünya birbiriyle yardımlaşıyor..Aç O kör gözlerini da gör a hayvan...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Magusalı 2020-04-11 18:07:04

Bu da Türkiyeye karşı paralel bir yapı.

Misafir Avatar
Akın / İst 2020-04-11 21:38:00 @Magusalı

Yanlış söyledin be Magusalı kardeşim..Türkiyeye karşı değil,-olamaz zaten de- sana karşı bir yapıdır ama paralel değil DİKLEMESİNEDİR..Anladımı şimdi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hamza/Uk 2020-04-11 21:11:51 @Magusalı

Götüne soktu bir "Magusalı".habire ona ötekine laf yetiştiriyor elin cahili...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Nuh 2020-04-11 21:09:43 @Magusalı

Senin götünün drippası geri zekalı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kaymaklı 2020-04-11 21:11:07

KKTC nin bu yardıma ihtiyacı olmadığını akıncı da biliyor ama amaç başka.

Avatar
Magusalı 2020-04-11 18:09:03

Sağlık başkanlığının belirtilen malzemeye ihtiyacı var mi? Öyle bir talepte bulundu mu?

Misafir Avatar
Galliga 2020-04-11 21:28:29 @Magusalı

Gel hisarin altına da söyleyim sana varmı yokmu diye..Ama yıkan da gel haa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tamer 2020-04-11 21:08:22 @Magusalı

Corona virüsüne karşı kurulan "İki Toplumlu Sağlık Komitesi" nden haberin varmı ya be senin? Olamaz tabii ki..Çünkü işin gücün yok bütün gün bilgisayarın karşısında ona ötekine ders veriyorsun ukalalık yapıyorsun..Kimseye de fırsat vermiyorsun..İşin gücün cart curt..İstersen bir alkış grubu oluşturalım en az 10 kişi ve seni devamlı alkışlayalım...Seversin herhalde.. Fiye re bu came..Aptal...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Türkçe yazayım 2020-04-11 20:14:10 @Magusalı

Lamne aroda ce ela nasubo !

Beğenmedim! (1)
Avatar
Türk 2020-04-13 06:08:04

Kendine insan ismi takmış müptezel nankör çok meraklıysan git rumlarla yaşa gereksiz...