17 Mart 2020 Salı 08:33
5120 Okunma
Alman Turist Pozitif Çıktı

Salamis Otel'de karantina altındaki Alman turistlerden birine şikayeti üzerine yapılan testin sonucu pozitif çıktı.

Ülkemizde koronavirüs vaka sayısı 7’ye ulaştı.

Salamis Otel'de karantina altındaki Alman turistlerden birine şikayeti üzerine yapılan testin sonucu pozitif çıktı.

Bu vaka ile birlikte KKTC'de vaka sayısı toplamda 7 oldu

Sağlık Bakanı Ali Pilli son 24 saatte yapılan 3 testten birinin daha pozitif çıktığını belirtti.

Bakan Ali Pilli, TAK'a yaptığı açıklamada, son koronavirüs vakasının otelinde gözlem altında tutulan bir Alman vatandaşı olduğunu söyledi.

Son Güncelleme: 17.03.2020 09:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kıbrıslı 2020-03-17 08:43:42

Tedbir almak iyidir hayat kurtarır.Herkes bilinçli davranıp o kıllı egosunu bir tarafa bırakırsa tabi ki

Avatar
MUSTAFA 2020-03-17 09:28:32

YAPILAN UYARILARA ÖNEM VERİN ARTIK. ÇIKMAYIN O BOK EVİNİZDEN. SİZ RİSKLİ GRUPTA OLMAYABİLİRSİNİZ AMA BİZİM AİLELERİMİZ VAR. AKLINIZI BAŞINIZA ALIN. YARIN ÇOK GEÇ OLACAK.

Avatar
gardaş 2020-03-17 09:34:16

Almanlar gelmeseydi İngiltere'den gelen gardaşlar yayacaktı coronayı be

Avatar