banner40
14 Eylül 2018 Cuma 11:33
Askeri Kantinler için Başbakan'dan açıklama

Başbakan Tufan Erhürman Askeri Kantinlerle ilgili konunun Güvenlik Kuvvetleri Komutanı ile yapılan toplantıda hiçbir şekilde konuşulmadığını belirterek, askeri kantinlerin kimlere satış yapacağının belli olduğunu kaydetti.

Erhürman: GKK komutanı ile 15 günde bir görüşüyorum. Marketcilerin şikayetlerini komutana iletmiştim. Dünkü görüşmede askeri kantinleri görüşmedik. Talimat söz konusu değildir. Kaldı ki böyle bir yetkim de yoktur.

Topantı sonrası açıklamalarda bulunan Başbakan Tufan Erhüraman "New York görüşmeleri öncesi fikir alışverişinde bulunduk.  TC Merkez Bankası kararı olumlu yansıdı. İstikrar beklentimiz var." dedi. 

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-09-14 14:47:32

Dün Mağusa Önder marketten 100 gr Tüccaroğlu marka hurma aldım,rafta 9.5 yl yazıyordu fişte 15.5 tl aldılar.Kimseye şikayet etmedim birdaha ordan alışveriş yapmam.

Avatar
oktan 2018-09-14 12:56:15

askeri kantinler halkındır hırsız marketçiler vatandası soymak için askeri kantinleri kapatmak istiyorlar

Avatar
Şeherli 2018-09-14 12:49:59

Yetkim yok diyor )) kim kime bağlı ))))))

Misafir Avatar
dervis 2018-09-14 14:29:55 @Şeherli

askeri kantinler kolorduya bagli. gkk'ya degil. kolordu tc genelkurmayina bagli..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halk 2018-09-14 19:22:36

Şerefsiz Marketleri denetleyin önce ki halkı çalmasınlar ama malesef yaptırım yok degil mi. Devletin bir gücü yok marketlere karışsın ucuz olmuş pahalı olmuş kimin umrunda ki. Askere Karışmak kimin haddine asker o kadar yatırım yapmış benim vergim ile ve ger ki kapanırsa sormazlar mı kardeşim askere kimin vergisi ile yaptın bu yatrımı ve kime sorarak kapatıyorsun sivile yasaklıyorsun diye böyle saçma sapan birşey sadece hırsız marketleri koumak için asla yapılmamalı. Hatsiz konuşmaklar olmamalı herkez sınırını bilmeli eger gücün var ise haksız kazanç yapan market sahiplerini çağırıp gerekli denetlemeleri yapmalıdırlar. Halkın alım gücünü hiçe sayan market sahiplerini dize getirmek gerekiyor. Malesef bu yapmaya çalıştığınız sadece biraz daha fazla market sahiplerini zengin etmeye yarayacaktır. Ve bu Yazınız Haber olma özelliği bakmak ve araştırmacı gazetci olmak lazım.

Avatar
vatandaş 2018-09-14 14:14:23

Yahu Buna En Çok Luzum marketciler karşı çıksın...onlar değil mi Cola'yı 1 TL'ye alırlar gaşa gaşa askeri kantinden, sonra 2,5 TL'ye satmazlar mı ?? Ahmak olmayın be marketciler :))

Avatar
Rahme 2018-09-14 19:12:27

Allah belanızı versin be artık bama bu insanlar nasıl geçinecek bama iş yok döviz pahalılık herşeye zam aldı başını gider bir de üstüne kantini kapattın bu millete napacayık bama artık hırsızlık sahtekarlık mı yapalım napalım da karnımızı doyuralım insan gibi yaşayalım

Avatar