23 Haziran 2018 Cumartesi 14:32
Atatürkçü Yaşam Derneği: “Olay KKTC’nin ne kadar bağımsız olduğunun göstergesi”

KKTC Atatürkçü Yaşam Derneği Genel Başkanı Ahmet İşcan “Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı bir okulda diplomalardaki resimlerin başörtülü mü yoksa başörtüsüz mü olacağı konusuna Türkiye’nin Kıbrıs İşlerinden de Sorumlu TC Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ’ın talimat verir gibi müdahil olması hiç bir yurttaşımızın asla kabul edeceği bir durum olmamalıdır“ dedi.

İşcan, Hala Sultan İlahiyat Koleji’nde eğitim gören öğrencilerin diplomalarının fotoğrafları baş örtülü olduğu için Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı tarafından onaylanmaması konusunda Akdağ’ın Başbakan Tufan Erhürman’ı aradığını ve ardından diplomaların onaylandığını ileri sürerek, bunun KKTC’nin ne kadar bağımsız bir ülke olduğunu gösterdiğini savundu.

İşcan yazılı açıklamasında “Akdağ, Milli Eğitim Bakanımız Cemal Özyiğit’e faşist diyebilecek kadar cüretkar olma hakkını kendinde bulabilmiştir. Dernek üyelerimiz başta olmak üzere tüm halk olarak biz bağımsız bir ülkede yaşıyoruz iddiasında isek sadece şimdiki değil her zaman ve her koşulda ülke yöneticilerimizin her hangi birinin rencide edilmesine sessiz kalmamamız bizlerin onurlu insanlık davranışımız olmalıdır” ifadelerini kullandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İnci 2018-06-23 15:28:46

İşte bu takunyalılara böyle konuşma böyle davranış böyle hitap etme fırsatını veren/imkan sağlayan buradaki emir kulu ve işbirlikçi UBP'dir...Yoksa haddine mi düştü elin takunyalısının böyle konuşması..

Avatar
mahoo 2018-06-23 15:42:47

takunyalar götünüze girsin inci hanım müslüman islam düşmanları sizi cibiliyetsizler

Misafir Avatar
Kıbrız 2018-06-24 12:17:59 @mahoo

Takunyalar size daha çok yakışır mahoo kardeş. Siz alışıksınız. Nesiller boyu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafa 2018-06-23 16:00:56 @mahoo

Biz ne müslüman nede islam düşmanı değiliz ancak bu arada söylemek gerekirse senin takunya ambarı göt dururken bizimkiler prim yapmaz be terbiyesiz/adi gaco..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rahmi 2018-06-23 15:48:26

Türk camisini kapatan ve imamlarını sınır dışı eden Avusturya başbakanı Sebastian Kurz'a da ayni davranışı sergileyebilir,ayni şeklde hitap edebilirmi? Bunların lafı sözü işbirlikçi ubp'den dolayı ancak hala daha yerlerde sürünen KKTC'ye geçer!Lİstedikleri zaman aşağılayacaklar,istedikleri zaman rencide edecekler v.s....

Avatar
Tc 2018-06-24 01:31:27

Yılda 2,5 milyar tl para aktarıyor türkiye tabiki istediğini söyler. Avrupa ülkesi Kıbrıs diyorsunuz diplomada başı açık veya kapalı tartışması yaşıyorsunuz sizden hiçbir halt olmaz Türkiye keşke artık Kıbrıs'a para akıtmasa Çünkü bunlar bu parayı haketmiyor

Avatar
Bağımsız Birleşik Kıbrıs 2018-06-24 13:25:11

SayınTC, keşke Türkiye Cumhuriyeti Devleti bu hırsızlıktan elde edilen topraklar üzerinde kurulan sözde devlete bir kuruş yardım yapmasa ve çekip buralardan gitse. Biz de zeytin ekmek yeyip onurumuzla yaşasak. Fakat buradaki işbirlikçi menfaatçi kesim ve Türkiyedeki fetihçi zihniyet var oldukça bu mümkün görülmüyor. Türkiyede çok güzel ve aydınlık yüzlü insanlar da var, fakat onların değerini de siz bilmiyorsunuz.

Avatar
Bağımsız Birleşik Kıbrıs 2018-06-24 13:25:36

SayınTC, keşke Türkiye Cumhuriyeti Devleti bu hırsızlıktan elde edilen topraklar üzerinde kurulan sözde devlete bir kuruş yardım yapmasa ve çekip buralardan gitse. Biz de zeytin ekmek yeyip onurumuzla yaşasak. Fakat buradaki işbirlikçi menfaatçi kesim ve Türkiyedeki fetihçi zihniyet var oldukça bu mümkün görülmüyor. Türkiyede çok güzel ve aydınlık yüzlü insanlar da var, fakat onların değerini de siz bilmiyorsunuz.

Avatar
Bağımsız Birleşik Kıbrıs 2018-06-24 13:26:26

SayınTC, keşke Türkiye Cumhuriyeti Devleti bu hırsızlıktan elde edilen topraklar üzerinde kurulan sözde devlete bir kuruş yardım yapmasa ve çekip buralardan gitse. Biz de zeytin ekmek yeyip onurumuzla yaşasak. Fakat buradaki işbirlikçi menfaatçi kesim ve Türkiyedeki fetihçi zihniyet var oldukça bu mümkün görülmüyor. Türkiyede çok güzel ve aydınlık yüzlü insanlar da var, fakat onların değerini de siz bilmiyorsunuz.

banner5

banner31