banner40
11 Ekim 2018 Perşembe 09:59
Başbakan Erhürman açıkladı: Elektriğe zam yok!

15 gündür kaynak arama noktasında olduklarını kaydeden Erhürman, elektriğe zam yapmamak için kaynağı bulduklarını söyledi. Erhürman'ın açıklamasıyla uzun zamandır konuşulan elektrik zammının yapılmayacağı kesinleşmiş oldu.

Haber Kıbrıs'ın edindiği bilgiye göre bulunan kaynağı kamu dairelerinin elektrik tarifeleri yeniden düzenlenerek artırılacak. Böylece Kıb-Tek'in üretimdeki kaybı önlenmiş olacak.

banner22
Son Güncelleme: 11.10.2018 14:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ümit 2018-10-11 10:31:47

bugün zam yok ileriki bir tarihe çalışır yaparız nasıl tüpe geçirdik buna dayaparız

Avatar
vatandaşşş 2018-10-11 10:33:06

gaz a oturttunuz ya elektiriğe gerek galmadı garagözler ağzımıza sıçtınız namerde muhtaç ettiniz bizi Allahda sizin iki yakanızı ömrü gabil bir araya getirmesin toplar

Misafir Avatar
cumali 2018-10-12 21:43:17 @vatandaşşş

Hassiktir ordan pislik....

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-10-11 10:18:14

ne demek umut yok 4lü zam yaparız.. birdaha bu goltukları birdaha gelemezsiniz hade barraa

Avatar
can 2018-10-11 10:52:45

zam unudulsun nasılsa sessiz sedasız tüp ve süt zammi gibi onu da geçirrisiniz bir ara nasılsa.ALLAH BELANIZI VERSİN TOPUNUZUN DA

Misafir Avatar
varol 2018-10-12 21:45:39 @can

Allah senin gibi çobanın belasını verse olmazmı? Gara cahil,ahlaksız adam...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Asagari ücretli 2018-10-11 12:17:44

Allah sizi de bildiği gibi yapsın. 4lü zam hükümeti. Allaha havele.

Misafir Avatar
vehit 2018-10-12 21:54:17 @Asagari ücretli

Başka bişey söylemeyi bilmeyen,yalnızca bedduayı bilen ahlaksız...Allah seni de bildiği gibi yapsın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
kktc 2018-10-12 13:02:15

2018 başından itibaren elektriğe %60, tüpe %62, petrole zam ve hale daha adamın yüzü gülüyor. TUFAN ÇOK MUTLU. Bu mutluluk nereden geliyor?

Misafir Avatar
cahit 2018-10-12 21:51:24 @kktc

Sen madem ki o kadar akıllısın,çık ortaya da bu zamları engelle,dövizin artışını engelle de biz da raat edelim.Ulan çoğu ülkede insanlar bu döviz krizinden dolayı intihar ediyor,sen ne diyorsun beee klı evvel...Laf olsun diye lafazazanlıkta üstünüze yok..Hade ordan ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat derat 2018-10-13 15:37:48

Afferim tufan.is becerdin.

Avatar
lololo 2018-10-14 18:44:48

"Elektriğe yine zam yapacağız" diyor adam ve bu haberi mutlu, olumlu bir habermiş gibi veriyor. Delirdi be bunlar

banner5

banner31