banner40
15 Mayıs 2018 Salı 09:27
Bazı vatandaşlık iptallerine iptal!

Kıbrıs Postası'ndan Vatan Mehmet'in haberine göre, Hükümetin geçtiğimiz hafta vatandaşlıklarını iptal ettiğini duyurduğu 175 kişiden bazı isimler hakkında geri adım atarak kararı iptal ettiği ifade edildi. Konuyla ilgili Resmi Gazete’nin de yayımlanmaması bu konuda hükümete imkân tanırken vatandaşlığı iptal edilen bazı isimlerin de yasal itiraz sürecini başlattığı kaydedildi. 

Bakanlar Kurulu, vatandaşlıkları geri alınanların mağduriyet yaşamamaları için söz konusu 175 kişiyi 90 gün süreyle muhaceret izinli sayarak, bu sürede KKTC’de çalışma veya iş kurma başvurusu yapmalarına olanak sağlamıştı.

Kıbrıs Postası geçtiğimiz gün vatandaşlığı iptal edilen 175 kişinin ismini yayımlamıştı. 

Öte yandan vatandaşlığı iptal edilenler arasında ismi geçen Aras Karabal, hükümet aleyhine 700 bin Sterlin tazminat davası açacağını duyurmuştu.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-15 12:51:30

Elbette ki iptal edilecek..Yalan yanlış varsa yapılanlarda yapanın da yanına kalmaması lazım yargılanması lazım..Eğrisiyle doğrusuyla bu sahtekarlıkların bu pisliklerin en kısa zamanda temizlenmesi lazım! Allah belasını versn ubp illetinin..Memleket eşkiya doldu,hırsız kaçakçı düzenbaz sahtekar doldu.İpsiz sapsız dağdan ormandan birsürü mahlukat doldu...Bir an evvel bu işlerin yolna sokulması lazım..

Avatar
Girne 2018-05-15 09:53:40

Dünyanın hiç bir ülkesinde verilen vatandaşlık;kişinin kendi isteği olmadan geri alınamaz.Sidik yarışı yapmayın,dünya gülüyor bize

Misafir Avatar
Cemil 2018-05-15 12:36:07 @Girne

Bak bak baak sen neler de biliyormuşsun öyle...Dünyanın hiçbir yerinde dediğine göre herhalde dünyayı gezdin gördün araştırın..Öylemi? Hade re oraştan,Zagaci nerdedir desek onu bile bilmen bir da dünyadan bahseden tinyoz....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-15 10:53:16 @Girne

Sen öyle zannet

Beğenmedim! (2)
Avatar
dogru dogrudur 2018-05-15 12:15:14

memleket korsan ise olur tabikide. sene 83 ten bu yana vatandaşlık yasanız bile yok .
aptalca bir yasa yok 10 yıl yok 11 yıl yok 12 yıl kardeşim insanlar kaç yıl vatandaş olmak için beklesin.
Sen ver vatandaşlığı 5 yılda sonrası içinse formul üret ilk 5 yıl vatandaş olma hakkını alsın kişi
sonra ki 5 yıl içinde ise seçme ve seçilme hakkı verme ki taki bir bilinci olsun hükümetler hakkında
o zaman oy için kimse vatandaş yapılmamış olur ve herkez hat ettiyse 5 yılda vatandaş olur. bu kadar basit.
ama yok sen halkı aptal saptal haberler ile oyala ki başka konular konuşulmasın. döviz mi patladı şu mu oldu bu mu
oldu. boş ver değil miii.... tek önemli konu vatandaşlık zaten nasıl olsa nefes alır verir yaşarız.

Misafir Avatar
Gerçek 2018-05-15 12:43:44 @dogru dogrudur

Söylediklerin doğru da görünen o ki sen okuduğunu da anlaman be efendi..Ukalalıktan başka bişey değil senin yazdıkların.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2018-05-15 12:10:06

Vur patlasin cal oynasin

Avatar
Abdülkadir kösedağ 2018-05-15 20:56:49

UBP. NİN YAPMIŞ OLDU ZARAR TÜM ÜLKEMİZE YANSIMAKTADIR. RÜŞVET. ALMAK İÇİN ÖNÜNE GELENE VATANDAŞLIK VERİLDİ VE BU ÜLKENİN VATANDAŞLARI BU İĞRENÇ DURAMA KARŞI HİÇ TEPKİ GÖSTERİLMEMİŞTİR OYSA BU YAPILAN AHLAKSIZLIK EVLATLARIMIZIN GELECEĞİYLE OYNAMAKTADIR UBP. VE ÖZGÜRGÜNÜ KINIYORUM. HAK ETMİŞ KİŞLERİN YASAL MEVZUATA UYGUNSA VERİLMELİ BUNLARIN DIŞINDA HİÇ KİMSEYE VERİLMEMELİ BU KONU BAKANLAR KURULU KARARI ARTIK KALDIRILMALI

Avatar
Yurttaş...g.msa 2018-05-16 16:21:04

Masgaralık ettiler bu işleri.
Abdulkadir efendi rüşvet dedi demekki bildiği var...!polis orda git ifade ver!
Aşamalı yurttaşlık güzel öneri.
Kktc de doğup 10 yılda 600 gün çıkışı olmayanı yurttaş yapmalı.
TC yi hiç bilmeyen kktc doğumlu çocuklar var ...yarın 18 i geçince sorun olacak!

Avatar
Suleyman erdem 2018-05-20 07:44:37

Acemi caylaklar

banner5

banner31