11 Mayıs 2020 Pazartesi 17:13
8207 Okunma
Büyükkonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu ve kardeşi tutuklandı

Mali Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerinin Büyükonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu hakkında yürüttüğü soruşturma kapsamında, Başkan Sennaroğlu ve kardeşi tutuklandı.

“Suç gelirlerini aklama” suçlaması kapsamında bugün Mali Şube ekipleri tarafından ifadesine başvurulan Sennaroğlu'nun ilk etapta suça bağlayıcı tespitlerin yapılması nedeni ile tutuklandığı öğrenildi.

Güvenilir kaynaklardan elde edilen bilgilere göre, Sennaroğlu ve kardeşi H.S belediye ile alakalı olmayan Mail Order yöntemi ile Sahte Belge Düzenleme, Sahtelenmiş Belgeyi Tedavüle Sürme, Sahtekarlıkla Para Temini ve Suç Gelirlerini Aklama suçlamaları ile alakalı olarak Mali Şube ekipleri tarafından tutuklandı.

Polis ekiplerinin yürüttüğü soruşturma kapsamında bugün belediyede ve Başkan Sennaroğlu’nun evinde arama yapıldığı, birçok bilgisayar ve belgeye inceleme yapılmak üzere el konulduğu öğrenildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-05-11 22:24:46

kendi insanini fasist fellahlara taslatan asagilik sahtekar..bes beter ol. hapislerde curu..

Avatar
Gibri 2020-05-11 19:24:26

Bitli sen kimsin ki cumhurbaşkanina kuduz kopeklerini yollaycan , afrika gazetesisini taşlattıracan , beter ol Ctp Ubp arasinda köylü fellah

Misafir Avatar
Buyukkonuk 2020-05-12 13:39:12 @Gibri

Buyukkonuklularin sectigi adama bakin. Sahtekarlik, kara para aklama, evrakta sahtecilik, gazete taslamak, gazetecilerin canina kastetmek. Bravo be size. Deger yargilariniza da.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Halil 2020-05-12 12:25:39 @Gibri

Be "sad" arkadaş sen e okuduğunu da anlaman galiba...Adam senin dediğin gibi bişey yazmadı yaw..Neden bok atıyorsun?Türkiyeli diye bir söz bile kullanmadı çok ayıp sana...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sad 2020-05-12 02:04:02 @Gibri

adam bayılıyor her yere fellah turkiyalı diye yazmaya olum sen konya cingenisin havan kime gunni

Beğenmedim! (10)
Avatar
yurttaş 2020-05-11 18:03:31

Şaşılacak birşey yok....

Avatar
amman guzumm 2020-05-11 21:53:59

ammann da öyle zevk öyle keyif aldım bu haberden..bu haz nasıl bir haz..inş çıkamayasın bir daha gün yüzü güneş yüzü göremeyesin mikropp

Misafir Avatar
Hakkı 2020-05-12 12:22:52 @amman guzumm

Ben bu akşam magal yakıyorum..İki de arkadaşım var onları da çağırıyorum,pahalı bir de içki ve bu günü kutluyoruz...Tef de çalıp oynayacağız da...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatantürk 2020-05-11 22:31:26

Su testisi su yolunda kırılır.Kimsenin ahı kimsede kalmaz.

Misafir Avatar
Köylüsü 2020-05-12 13:43:11 @Vatantürk

Surat da ayni maymun götüne benzer..Bu tiplemeye oy verenler ne der acaba şimdi çok merak ederim.."Keşke" kelimesini duyar gibiyim...Ama onlar da herhalde bundan nemalandı muhakkak..Yoksa bu dallamayı kim ne yapsın ki..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alp 2020-05-11 20:51:55

Bırakın bunları 2 gün sonra yanlış anlaşılma dersiniz serbes kalırlar . Keşke böylesi şeyler kontrol edilsin ama içişleri bakanı bu konularda biraz daha hassas olmalı

Avatar