31 Ağustos 2018 Cuma 14:15
Ek mesai yapmama eylemi sona erdi!

Kamuda örgütlü 5 sendikanın hükümet yetkilileri ile yaptığı toplantı olumlu sonuç verdi. Ek mesai yapmama eylemi sona erdi.

Hükümet ve sendikalar uzlaştı. Başbakan Erhürman, 1 Eylül itibarıyla yıl sonuna kadar ek mesailerden yüzde 15 tasarruf sağlanmasında uzlaştıklarını açıkladı. Erhürman, kamu hizmetlerinin randımanlı şekilde devam edeceğini söyledi.

1 Eylül itibariyle kanun hükmündeki kararname kaldırılıyor. Yasada ek mesai oranları uygulanacak. 1 Eylül - Aralık sonu ek mesaiden yüzde 15 kesinti yapılacak

banner22
Son Güncelleme: 31.08.2018 14:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MAGOSALI 2018-08-31 14:30:03

ÖZEL SEKTÖR ????

Avatar
Ertaç Eser 2018-08-31 15:22:30

Her zamanki gibi memur kazansı,Bu kadar maaş ,bu kadar ikramiye alıyorlar versinler birer maaş bu iş kapansın.Özel sektör ve emekliler sürünürken devlet memura extra para vermeye devam edecek.

Misafir Avatar
Kıbrıslı 2018-09-01 01:00:33 @Ertaç Eser

Haaa cokda begenirsaniz calisin belki sizda nemur olursunuz madem bu kadar meraklisiniz memurun aldigi paraya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2018-09-01 00:59:43 @Ertaç Eser

Bu cok konusup cok bilddigini zanneden arkadaslar, lutfen birgun magusa limanina gelin, gumrukculerin nasil hangi sartlarda calistigini gorun ve neden ek nesaiye gidildigini anlayin da ona gore konusalim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-08-31 14:28:56

eyya tabii yılan sizi ısırmadı yine yazıklar olsun

Avatar
Kemal 2018-08-31 16:31:47

Ek mesai :) normal mesai de çalışmıyorlar ben anlamadım nasıl ek mesai oluyor. Memur daireye bile gelmeden maaş alıyor birde ek mesai. Teşekkürler Türkiye ::)

Avatar
Ertaç Eser 2018-09-01 09:46:40

Memur normal mesaide çalışmıyor ama ek mesaide ateş.MaşAllah mesaiye kalınca Allah onlara güç verir.

Avatar
Sertaç Eser 2018-09-01 10:33:58

Bütün hafta sonu memurlar evde oyun havaları ile göbek atacaklar.E ağlamayan çocuğa meme yok.Özel sektör sizlerin yerine de çalışıyor.

banner5

banner31