27 Haziran 2020 Cumartesi 23:47
5374 Okunma
Erdoğan, Başbakan Tatar ile görüştü

Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Ersin Tatar ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

İkili ilişkiler ve bölgesel meselelerin ele alındığı görüşmede, Covid-19’la mücadelede işbirliği adımları ve Türkiye ile KKTC arasında 1 Temmuz’dan itibaren gerçekleştirilecek uçuşlara ilişkin konular değerlendirildi.

Anahtar Kelimeler:
ErdoğanErsin Tatar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
londra 2020-06-28 00:10:29

erdogan herhalde tatarin kulagini cekti herhalde birkac gune kadar turkiyeye uygulanan kisitlamalar kalkar

Misafir Avatar
Takis 2020-06-28 23:01:16 @londra

E be "Mehmet" denen dübük..Anan ben dahil,rumlardan kazandığı servis paralarıyle seni okutmaya çalışmış zavallı kadın..Yat kalk yat kalk perişan olmuş..Şimdi sen rumların parasıyle karın doyuran birisi olarak nasıl olur da rumları sevmez hakaret edersin canım benim..Haa bu arada bacın da buralarda dolanıp duruyordu,acaba o da mı iş arıyordu?Kimbilir..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali 2020-06-28 12:12:12 @londra

Laf dinle olum , kapilar acacan baska care yok tamam mi ? Demistir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tarık 2020-06-28 11:21:51 @londra

Londra londradan bildiriyor. İngilizler rahatsız olmuş

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mehmet 2020-06-28 11:15:15 @londra

Akıncı gibi Rum uşağı olmaktansa Türk gibi davranmış. Kıbrıs rum değil TÜRK ocağıdır. Tatar talimat değil TÜRK gibi davranmıştır. Sizin gibi uşak değil. Sizin kimin uşağı olduğunuzu tekrar tekrar ispat etmeyin.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
CypTr 2020-06-28 10:58:03 @londra

2 gün içinde TC uçuşları (ki başka yere uçamıyoruz) konusunda alınan önlemleri şu nedenden bu nedenden dolayı hafifletiyoruz derlersa, anlaşılır ki; artık hükümet seçmeye de, Bakanlar kuruluna da gerek kalmaycak. Boşuna meclise gidip gelip de iş yapıyoruz demesinler. Belli ki bilet alanlar iptal ediyor ya da istenilen satış yapılamadı. THY “kulağını çekin da hizaya gelsinler efendim” demiştir yüksek mevkiye..

Beğenmedim! (1)
Avatar
KIBRISLI 2020-06-28 12:04:14

ACILAMA: A kategorisinden bir turistin Turkiyeden gecerken kapacagi bir hastaligi Ercana varinca test yapmanin bilimsel acidan hicbir anlami yok. Ornek: Ben A kategorisi X-ulkesinden saat sabah 9 da ucaga bindim. Ucak Istanbula 12 de indi. Sonra KKTC ye saat 3 de vardik ve test yapildi . BU TEST HER ZAMAN NEGATIF CIKAR. Yani benim saat 12 de kapacagim bir hastalaigin saat 3 de testi hicbir zaman pozitif CIKAMAZ ZATEN. BU BILIMSEL OLARAK IMKANSIZDIR! Cunku virus vucuda girdikten sonra birkac gunluk kulucka suresi vardir ve bu surede sayilari yavas yavas artmasi gerekir ki yapilan testte pozitif cikabilsin. Kisacasi bu uygulama TAMAMEN BIR SHOW , tam bir YALANDIR. Aciklamali link : https://www.itnonline.com/content/covid-19-genetic-pcr-tests-give-false-negative-results-if-used-too-early Kisacasi: BIRKAC SAAT ICINDE YAPILAN HICBIR TEST POZITIF CIKAMAZ. NOKTA. Inanmayanlar lutfen bilen birilerine sorsun.

Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-28 12:54:36 @KIBRISLI

Londra diye yazana: Tam olarak anlayamadim ne demek istedignizi ama benim demek istedigim A grubundan gelenlerin Tukiye uzerinden gelecekleri icin B grubu gibi test edilmelerinin bilimsel olarak hicbir anlami yok. Hicbir test pozitif cikmaz yani. Sadece elimizdeki testleri bosuna harcamis oluruz. Kisacasi " Tukiyeden gecerken" hastaligi kapan birisi Ercana varincaya kadar hasta olmaz ve testi pozitif cikmaz. CIKAMAZ. Bu imkansizdir. O yuzden A grudbundakilere B grubundakiler gibi muamele etmenin hicbir anlami yok. Tamamen bilimsellikten uzak anlamadan gormeden yapilmis uydurma bir sacmalik. Hicbir ise yaramayacak bir uygulama. Sadece bos yere testleri harcamaktan baske birseye yaramaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
londra 2020-06-28 12:35:36 @KIBRISLI

yurt disinda yapilacak pcr testlerine 3 ile5 gun arasi yapilmis negative test sonucu sarti getirilmmeliydi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Halk 2020-06-28 12:06:17

Sayin Tatar, lutfen THY yi Pegasus'u iflastan kurtarmak icin KKTC halkini kurban etmeyin.

Avatar
mem 2020-06-28 01:41:35

sikiysa 9 temmuza kadar turkiyeye kiriterleri gevsetme tatar efendi

Misafir Avatar
trabizon 2020-06-28 23:07:38 @mem

Annen kızar la oğlum "Mehmet"..İş yapamayacak çünkü..Sende hiç akıl yokmu la dürzü...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mehmet 2020-06-28 11:19:55 @mem

Niye rumları ve ingiliz dostlarınızı mı kızdırır

Beğenmedim! (10)
Avatar
Emir 2020-06-28 06:25:25

Emir geldi yani

Misafir Avatar
Vuran Vurana 2020-06-28 23:10:32 @Emir

Yani diyorsun ki hep beraber ananın üstünden bir posta geçeceğiz..Öylemi "Mehmet"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandas 2020-06-28 12:21:17 @Emir

Asagaida Mehmet diye yazana : Olum Memed , sen yanlis ulkede takiliyorsun. Git kendi ulkende horozluk yap. Burasi senin ulken degil. Hem madem bu kadar nefret ediyorsun bizden ne geliyorsun buralara? Hergun buraya gelip butun millete hakaret ediyorsun, ayiptir lan, hic mi serefin haysiyetin yok. Bu kadar nefretle ne kendine ne baskasina hicbir faydan olmaz. Kendine bir iyilik yap , parazit gibi yasama buralarda, git sevdigin uyum saglayabildigin bir ulkede yasa. Kibris sana gore degil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mehmet 2020-06-28 11:18:44 @Emir

Emir ne İngilizler den ne de aşık olduğunuz rumlar dan değil anavatan TÜRKİYE den geldi. Kaldı ki bu emir değil İngiliz rum uşağı olan kktc lilere bi derstir. Haddinizi bilin Osmanlı yadigari Kıbrısa sahip çıkın. Çıkmazsanız anavatan gereğini yapacaktır. 74 de yapmıştı yine yapacaktır.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Fatih 2020-06-28 00:29:07

Gaçaman gurtulaman reisten

Misafir Avatar
Reis 2020-06-28 11:24:50 @Fatih

Reis içinizdeki kıbrıslı TÜRKLERLE muhatap oluyor. Kaçnanıza gerek yok

Beğenmedim! (4)
Avatar
Xx 2020-06-28 11:58:26

Biraz daha uzatılmasını istemiştir kesin vatandaşlarin Türkiye içinde tatile gidip ekonominin canlanması için

Avatar