12 Haziran 2020 Cuma 22:58
54234 Okunma
KKTC Boşalıyor!

Girne Limanı'nda 100'den fazla araç Türkiye'ye gitmek üzere gemiye binmek için sıra bekliyor.

Binlerce insan ülkeyi terk ediyor.

Giden kişilerin tekrar adaya dönüp dönmeyeceği ise bilinmiyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adsız 2020-06-13 06:38:59

Türkiyelileri istemeyenler vardı, isteklerine kavuşuyorlar.

Avatar
Doğrusöz 2020-06-13 01:54:25

Bu kadar hayat pahalılığı ve geçinmenin zor olduğu Kıbrısta bu saatten sonra yaşamak mümkün değil ne yapsın insanlarda geçinmenin bir arayışı içinde mecbur göç edecek hayırlısı hayat gerçekten bu saatten sonra acımasızlığı bir kat daha artı zorda ne zor iki ayaklı şeytandan beter insanların yüzünden hep gudümsüzlük nusubetler hastalıklar

Avatar
Vatandaş 2020-06-13 09:00:07

Tc başlıklı yorum atan kişi, birşey yoksa bu kktc de gelme abi kimse sana mum yakmadı gelesin.. Gelmeyin o zaman töbeler olsun her biri bir moda!!

Misafir Avatar
Vatandaş2 2020-06-24 18:26:53 @Vatandaş

kimse senin ülkene bayılmıyo zaten yaşam sıkıntısı para sıkıntısına geliyo millet biraz o küçük beyinciğini kullanırsan anlarsın. Özenti toplumun özenti bireyi

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tc 2020-06-13 01:35:17

Turkiyede vaka sayilari artiyor....tatar bey nedir yaptigin senin bre guspo

Misafir Avatar
Türk 2020-06-13 13:06:01 @Tc

sadece tatarmı akıncının yaptıgı acıklamalar ne olacak ...

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
dervis 2020-06-13 11:02:12 @Tc

hem bey hem gusbo :-))) tam da tatar budur

Beğenmedim! (5)
Avatar
mehmet 2020-06-13 02:47:49

millet tabı kaçar...fiyatlar başını almış gidiyor.günde 30 test yaparak sağlık önlemi mi olur? Kensileri maske takarken fuhuş yerlerini serbest edersen millet kaçar...Kıbrıs ta bir virüs salgınında insanlık dramı yaşanacak.ki 2.dalganın içindeyiz...gece kulübünü açmak ne demek?

Avatar
Gül 2020-06-12 23:26:41

Kktc plakalı araçlar. Elbet dönecekler

Avatar
mehmet 2020-06-12 23:28:50

yahu daha dun ersin tatar yurt disindan kktc ye ragbet cok artti demedimi

Misafir Avatar
vatandaş 2020-06-22 10:21:03 @mehmet

evet tiko parayla villalar saraylar alanlar için ilgi arttı.
özel uçakla inip 2 gece alem yapanlar için ilgi arttı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
! 2020-06-13 09:49:50 @mehmet

ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalllaaa 2020-06-12 23:13:14

Bir daha da gelmeyin, yerlisi yersizi. Ama iyi kaçtınkz virüsten, Allah acısın bizi 1 temmuzdan itibaren!

Misafir Avatar
Değerli 2020-06-14 18:28:11 @Yalllaaa

bokunuzda oynayın,bir daha gelmeyinmiş..

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
alı 2020-06-13 10:33:16 @Yalllaaa

tv nasıl olsa parayı verdı sırtın yere gelmez artık konusursun

Beğenmedim! (3)