26 Haziran 2020 Cuma 22:37
12164 Okunma
KKTC'ye gelecek olanlar bu habere dikkat!

Sağlık Bakanlığı 1 Temmuz 2020 tarihinden itibaren KKTC'ye gelecek yolcuların hangi kategoride olacaklarını açıkladı.

BAKANLIK AÇIKLAMASI ŞU ŞEKİLDE:

26 HAZİRAN 2020 TARİHLİ REVİZE ÜLKELERİN LİSTELERİ

Dünya Sağlık Örgütü verilerine göre 1 Temmuz 2020 tarihinden itibaren KKTC'ye gelecek yolcuların hangi kategoride olacakları aşağıdaki listede yer almaktadır. Buna göre A gurubunda yer alan ülkelerden gelen yolcular 72 saat önce PCR Testlerini yaptıracaktır. Ancak A gurubu ülkesinden gelen yolcular Türkiye üzerinden gelecekleri için B Gurubu sayılarak PCR örnekleri yine Sağlık Bakanlığı tarafından alınacak ve B gurubundaki uygulama geçerli olacaktır.  

B Gurubunda yer alan ülkeler 72 saat öncesinde PCR Testlerini yaptıracak ülkeye geldiklerinde ise  PCR örnekleri alınacak ve test sonuçları çıkıncaya kadar bir taahhütname imzalayarak kendilerini konaklayacakları yerler ve ikametlerinde izole edeceklerdir. PCR testleri havalimanı, Girne Limanı ve Metehan Sınır Kapısından alınacaktır.  

 C Gurubundan gelen yolcular ise ülkemizde karantina altına alınacak ve karantina ücretlerini kendileri karşılayacaklardır.  Yine C gurubu dışında bulunan diğer ülkeler aynı şekilde karantina altına alınacak ve ücretlerini karşılayacaklardır. 

A GRUBU ÜLKELER

1.    Avusturya

2.    Almanya

3.    Bulgaristan

4.    Bosna Hersek

5.    Çek Cumhuriyeti

6.    Estonta

7.    Finlandiya

8.    Güney Kore

9.    Hırvatistan

10.    İsviçre

11.    İzlanda

12.    Karabağ

13.    Letonya

14.    Lihtenşayn

15.    Litvanya

16.    Lüxemburg

17.    Macaristan

18.    Malta

19.    Norveç

20.    Slovakya

21.    Slovenya

22.    Yunanistan

B GRUBU ÜLKELER

1.    Avusturalya 

2.    Belçika

3.    Birleşik Arap Emirlikleri

4.    Danimarka

5.    Fransa

6.    Hollanda

7.    İrlanda

8.    İsrail

9.    İspanya

10.    Japonya

11.    Kanada

12.    Lübnan

13.    Maldivler

14.    Portekiz

15.    Polonya

16.    Romanya

17.    Singapur

18.    Türkiye

19.    Ürdün

C GRUBU ÜLKELERİ

1.    Amerika

2.    Brezilya

3.    Hindistan

4.    İngiltere

5.    İtalya

6.    İsveç

7.    İran

8.    Meksika

9.    Pakistan

10.    Rusya

11.  İtalya

11.    Diğer Ülkeler

Son Güncelleme: 27.06.2020 07:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemil 2020-06-26 22:48:10

Tam sictiniz icine yani. Siz kendiniz bile bilmiyorusunuz artik ne nane yiyeceginizi halk ne desin ne anlasin. Yeter artik yahu. Boyle beceriksizlik amatorluk ben hayaitmda gormedim.

Avatar
KIBRISLI 2020-06-26 23:12:57

Elinizin koru . A grubundan gelen bir kisi Turkiye uzerinden gelirken hastalgi kapsa bile PCR testinde birsey cikmaz. Hastaligin bir hafta kadar kulucka suresi var ortalama yani senin yapacagin testin hicbir faydasi olmaz HEPSI NEGATIF CIKAR KESIN. Yahu aranizda bir doktor uzman falan yok mu ? Hic mi anlamiyorsunuz bu islerden? Bari bir doktora sorsaydiniz boyle sacma sapan kurallari koymazdan once. Elinize yuzunuze bulsatirdiniz yaptiginiz kurallarin bir anlami yok. Olmaz bu kadar yani. Bakin buyuk harflerle yapiyorum TIRKIYEDEN GECERKEN HASTALIGI KAPA BIR KISIDE PCR TESTI YAPSAN DA BIRSEY GOREMEZSIN cunku hastalgini kulucka suresi var. Bosuna testleri harcamayin Allah askina.

Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-27 12:00:23 @KIBRISLI

"Gerçekten Öyle" diye yazan arkadas: E tabi yani insan once virusu kapar ama sayilari cok dusuktur sonra virus vucttta gunlerce cogalmasi lazim ki belli bir seviyeye erissin , o zaman testlerde gorebilirsin. Ucakta gelirken bir saat once Turkiyede kaptigin bir hastalik KKTC ye varinca HICBIR TESTTE GOSTERMEZ, bu tamaen imkansiz birsey. Kim bunlara akil veriyor neye dayanarak bu kurallari koyuyorlar anlamak cok zor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan 2020-06-27 08:42:52 @KIBRISLI

Zannediyorlar ki virüs gelmeyecek. Eylül de 50 bin öğrenci gelecek. Yoksa onlara da kapıları kapatıp biz virüsle yaşamayı değil ekonomik darboğazla ölmeyi tercih mi edeceğiz diyecekler. Turizm sıfır öğrenci şimdilik sıfır Türkiye den gelen para üretime değil memurlara gidiyor. Geriye bir seçenek kalıyor rumlar. Zaten Rum tarafındaki vakalar sıfırlansın davul zurnayla rumlara kapıları açarlar. Nede olsa kardeşler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçekten Öyle 2020-06-26 23:32:38 @KIBRISLI

Sağlık Bakanının doktor olduğunu biliyorum. Ne dersin Kıbrıslı. Fikrine da katılıyorum bu arada.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandas 2020-06-26 23:47:51

Test artik 14 günde cikar ve insanlari karantinaya almis olursunuz

Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-27 12:04:05 @Vatandas

hahaha e wAllahi is oraya geliyor. Adam yolda gelirken virus kapacak da sen bir saat icinde test yapip sonuc alacaksin:)) Bu IMKANSIZ BIRSEY. Hukumette hic mi doktor yok, laborant yok, onu da birak bari BIYOLOJI anlayan birileri de mi yok . Bu BILIME AYKIRI bir kural .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2020-06-26 23:49:03

Sizi adam yerine koyup da kktc ye gidenlere şaşarım. Türkiye nin beslediği kabile devletinin Almanya dan daha iyi olan Türkiye yi b kategorisi göstermesi tam bir nankörlüktür. İşte Türkiye nin beslediği kabile nin İngiliz oyunculuğu seronomisi

Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-27 13:01:42 @Mehmet

Olum Memed, bosuna parazit yapiyorsun, asagida iyice acikladim. Bir bilene sor diyorum. Turkiyeden gelirken hastalik kapip da bir saat sonra KKTC ye varinca o test pozitif cikmaz , CIKAMAZ.NOKTA. Kendine bir iyilik yap da bir doktora falan sor. Bak cahilligini burada israrla yazip kendi kendini rezil ediyorsun sadece. Ille de cahil kalacaksan kendin bilirsin. Esegi suya kadar goturebilirim ama icmkek istemezse benim yapacagim baska birsey yok. Seni de suya kadar gorturdum artik icmesi senden. Bir sorup ogrenmesi senden . Istemiyrosan da cahil kal senin bilecegin birsey, ama mademki cahilligi seciyorsun buraya gelip de kimseye akil vermeye kalkama. Hadi hoscakal benden bu kadar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kaya 2020-06-27 13:01:05 @Mehmet

Ah be "Mehmet" ah..Sen böyle konuştukça hep annen geliyor aklıma..Hep annenle yaşadığımız o şehvet dolu günlerimizi hatırlıyorum..Keşke bitmeseydi,keşke memleketine dönmeseydi..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2020-06-27 12:51:08 @Mehmet

Ulan iki kuruş para vermemek için ellibin türlü laf sayarsınız aç köpekler....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kıbrıslı denilen süper sonic zeka şahsiyete 2020-06-27 12:29:02 @Mehmet

İleri zeka ürünü süpersonic kıbrıslı. Anlaşılan İnternet den yönetilen kabile devletin bir üyesiyle tartışmak nafile. Tekrardan kurufasülye gibi nimetten sayılarak sizi adam yerine koyanda kabahat. Sizi Rum tarafına göndereceğiz az kaldı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-27 12:07:29 @Mehmet

Sayin MEHMET diye yazan cahil arkadasim : Bilmiyorsan bilen birilerine sorda ogren. Turkiyeden gelriken bir insann hastaligi kaparsa bir saat sonra da KKTC ye varip test yaparsa bu test HICBIR ZAMAN POZITIF CIKMAZ. yani test HICBIR ISE YARAMAZ
. bak ciddi soyluyorum bilenbirilerine sor ya da ineternetden bir arastir da ogren , hicbir hastalik testi bir saat icinde pozitif cikamaz. Bu bilime aykiri birsey. Ama sizin derdiniz baska tabi orasi ayri konu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mehmet 2020-06-27 11:36:19 @Mehmet

Jack ile Roy önce sizi sünnet ettireceğiz ardından barbarlık müzesinde kaldırdığınız katliam kitabesinin yerine sizin kitabenizi asacağım. Siz insanlıktan ve Türk lükten nasibini almayanlara tekrar ders olur

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mehmet 2020-06-27 11:29:48 @Mehmet

Küfür ederek onun bunun çocuğu olduğunuzu ispat eden çekip çıkarmalar. Kıbrıs Osmanlı yurdudur ve öyle kalacak. Şimdi Türkiye yurdudur. Bu ada ya bizim olarak ecdada sahip çıkacağız yada adasına sahip çıkamayan sizin gibi onun bunun çocuklarını kovarak sahip çıkacağız. Lan Kıbrısa gelmek için sizden izin mi alacağız. Türkiye bu yaşananları not ediyor. Pcr kepazeliği nin hesabı sorulacak

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hayMallar 2020-06-27 10:37:32 @Mehmet

lan cevapçı mallar, yardım-hibe alırken niye böyle artizlik yapmıyorsunuz Gıbrıs avradları

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Alpay 2020-06-27 09:32:48 @Mehmet

Biz adamız ki kktc'ye geliyorlar,olmasak ne diye gelsinler ki? İngiliz ve rumlardan cevaz gelmedi be cahil,senin baba vatanın Amerika'dan geldi,Sapla samanı karıştırma götü boklu..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Jack 2020-06-27 09:28:49 @Mehmet

Anan çok becerikliymiş la...Sana da versin diye ona para bıraktım..Unutma iste...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Roy 2020-06-27 09:01:07 @Mehmet

Senin dediğin gibi olduğunu kabul edelim de sana ne yarrak girer? Çok mu acıdı...Ulan anan da bacın da hem işimize hem dişimize uzun zamandır yanımızda çalışıyor,sana aç karnını doyurasın diye para gönderiyor...Sen ne diyorsun yaw? Haa?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kemal 2020-06-27 00:38:27 @Mehmet

Orospu çocuğu cahil köpek.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Metin 2020-06-27 02:04:37

Lütfen sakin olun ömür boyu korkarak kapanarak evden çıkmayarak yaşanmaz bunun hem psikolojik hemde ekonomik sonuçları ağır olur o yüzden 1 temmuzdan sonra bir zahmet maske takın korkmayın maske takarsanız normal hayatımızı korkmadan yaşarız lütfen maske takın sakin olun

Misafir Avatar
Ali 2020-06-27 12:30:34 @Metin

Abim maske takmakla bu is hallolsaydi butun dunyaya yayilmazdi bu hastalik. Maske sadece toplumdaki bulasma oranin AZALTIYOR. yani ONLEMIYOR, ama AZALTIYOR. Yani hastalik maske taksan da yayilir. DUnaydaki butun ulkelerde bu boyle. yani MASKE TAKARAK BU HASTALGI BAS EDEBILMIS TEK BIR ULKE YOKTUR bu dunyada , varsa goster. Kibrista SU ANDA normal hayat var ama hastalik gelirse normal hayat biter. Hastalik geldikten sonra normal hayati unutun. Bizim bu hastalikla bas edebilecek bir hastanemiz bile yok. Insanlar evlerinde vizileyerek olecekler. Ya hastaligin gelmesini onleriz ya da tam boku yiycez. Irandan beter oklruzu vAllahi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-27 12:10:58 @Metin

Abim, Turkiyeden gelirken bir insan hastaligi kaparsa bir saat sonra da KKTC ye varip test yaparsa bu test HICBIR ZAMAN POZITIF CIKMAZ. yani test HICBIR ISE YARAMAZ
. bak ciddi soyluyorum bilen birilerine sor ya da ineternetden bir arastir da ogren , hicbir hastalik testi bir saat icinde pozitif cikamaz. Bu bilime aykiri birsey. Bu KURALLAR HICBIR ISE YARAMAZ. sadece bosu bosuna testleri harcayacaklar hicbiri de pozitif cikmayacak CUNKU CIKAMAZ. Bu bilime aykiri birsey anliyormusun?

Beğenmedim! (1)
Avatar
mem 2020-06-27 08:25:42

bu katakoriler dunya saglik orgutu verilerine gore degil sizin keyfi hazirladiginiz bir duzenleme bizimle dalga gecmeyin

Avatar
Murtaza 2020-06-26 23:49:11

Kimse bu saatten sonra kıbrısa geleceğini zannetmem çünkü durum ortada malum A B C Vitaminleri gibi sıralama yapmışsınız öğrenciler gelirse öğrenci gelir o günler bitti artık bu saatten sonra vız vız tırız malesef

Avatar
Ziya 2020-06-26 23:56:16

Ne yaptıklarını kendileri dahi bilmiyor. Şu zittibottan ülkeciğe gelmeyin. İflas etmesi yakın olan bu kktc denilen ülkecik kendilerini kurufasülye gibi nimetten sayıyorlar ya ona şaşıyorum. Neyse İngiliz ve rumlar dan cevaz gelmiş sanırım. La Türkiye den gelen para ile memurlarınızı besledinizmi

Misafir Avatar
Cemal 2020-06-27 12:22:39 @Ziya

E madem sen bu ulkecikden degilsin KIBRISLILARDAN da bu kadar nefret ediyorsun ne bok yemeye buraya gelip giciklik yapiyorsun onun bunun cocugu? Sana mi soracaz ulkemizi nasil idare edecegimiz. Size kalsa BILEREK hastaligi geitirirsiniz zaten, sutu bozuklar. sen Turk bile degilsin ,buyuk ihtimal buraya sadece giciklik yapmak icin gelmis bir trolsun. ne bok oldugun da belli degil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumali 2020-06-27 09:17:30 @Ziya

La Türkiye'den gelen para ile memurlarımızı besliyoruz diyorsun da senin götüne çok mu büyük geldi memurlarınki? Anan da burada memur unutma...Hassiktir ordan ağzı salyalı sokak köpeği...Yiyebileceğin kadar konuş...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Seref 2020-06-27 00:40:00 @Ziya

Seninde ananı sikiim. Kanı bozuk pezevenk.

Beğenmedim! (1)