18 Haziran 2020 Perşembe 16:39
3622 Okunma
Mart ayı kesintileri yarın ödeniyor

Maliye Bakanlığı, Başbakan Ersin Tatar’ın talimatı ile geçtiğimiz Mart ayında yapılan maaş kesintilerini yarın ödeyeceğini duyurdu.

Maliye Bakanı Olgun Amcaoğlu, “Pandemi sebebiyle içine düştüğümüz durum sonucunda kamu maaşları ile devletten katkı alan diğer tüm kurum ve kuruşların maaşlarından kesinti yapılmak zorunda kalınmıştır. Başbakanımızın talimatı ile bu kesintiler, 19 Haziran 2020 tarihinde ödenecektir” dedi.

Bakan Amcaoğlu, ödenecek miktarın takriben 64 milyon Türk Lirası olacağına da dikkat çekti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halk 2020-06-18 18:20:00

YAHU BASKAN NIYE ONCULUK DEVLET CALISANLARI UVEY EVLETLARINA KI ISLEMEDILER HUKUMETIN SOZ VERDIGI 1500 TL NE OLDU BU INSANLAR NE YER NE ICER OMURUNDA MI YAZIK UVEY EVLATLARI DA DUSUNUNUN

Avatar
Yeter artik 2020-06-18 19:49:02

Turkiyeden 800 milyon tl para alıp buradaki insanları neden hiç düşünmezsiniz alt tarafı para yatıracaksınız insanların ne halde olduğu hiç umrunuzda değil

Avatar
Yatacak yeriniz var mı ?? 2020-06-18 19:01:00

VAllaha bunların yatcak yeri yok... tok insani besliyolar hala ... lan millet aç ulan aç özel sektördekilerin colugu cocugu yokmu ALLAH sizi bildiği gibi yapsın ...

Avatar
üvey evlat 2020-06-18 19:40:48

1500 TL’leri, 1200 TL’leri, 900 TL’leri, 500 TL’leri ödemek için para ve zaman fakiri olan hükümet, devlet çalışanları için oldukça bonkör olduğunu gösterip, aslında nasıl bir niyet içinde olduğunu kanıtlamıştır, daha fazla beklenti içinde olmak anlamsızdır.

Avatar
Simsarhükümet 2020-06-18 20:03:32

Tam simsarsınız var ya, devleti tüccarlar gibi yönetiyorsunuz, tabi seçim yatırımı lazım size, başka derdiniz, aç insanları asla düşünmezsiniz, hesap dönecek, sap girecek

Avatar
Adalet Kılıcı Keskindir. 2020-06-18 21:18:55

Bir yerde adaletsizlik mevcut ise orada refah ve bereket olmayacaktır.
Ben sadece bu kadar rahat davranan bu yöneticilere sesleniyorum.Bende bu ülkenin vatandaşıyım , sadece bir aylık bir dönem için vatandaşa söz verilen ve ödenmeyen yardım ile hayatlarını sürdürmeyi denesinler sadece 1 ay.
Gönderilen yardım 1500 TL hemen ardından elektrik faturası 1000 TL Su faturası 100 TL
başka bir ödemeniz yoksa gerisi de kaç günlük yiyecek içecek...
birisi hatırlatsın bu insanlara ay 30 gün.
Ayrıca hükümet olarak 1.500 TL ödeme gücümüz var denildi.
Biz de ne yapalım buna da şükür dedik.İlk ay ödendi , ikinci ay kimseden haber yok.
Sadece Allah'tan şunu niyaz ediyorum bu süreçleri yaşatanlara da bu dünya da aynısı nasip olsun.
Bugün ayın 18 i oldu insaf...

Avatar
İşçi 2020-06-18 22:22:41

Kamuya seçim öncesi rüşvet denir bunun adına..Çok mu acelesi vardı.evet haktır kesinti verilir.Ama ben işçiyim..otel çalışanıyım..kaç aydır maaş yok..1500 tl ile bir aylık ev geçiniyor..Onuda henüz vermediniz..Yazıklar olsun size..Özel sektör işçi düşmanı hükümet..

Avatar