25 Mart 2020 Çarşamba 23:20
9434 Okunma
Taçoy: Elzem görevde bulunanlara tam maaş

Ekonomi ve Enerji Bakanı Hasan Taçoy, hükümetin açıkladığı Ekonomik Önlem Paketi sonrası sosyal medya hesabından açıklama yaparak, başbakan, bakan, milletvekilleri ve siyasi kamu görevlilerinin maaşlarında %56 kesinti olacağını, sağlık çalışanları ve polisler gibi elzem görevde bulunanlara ise tam maaş verileceğini belirtti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VATANDAŞ 2020-03-25 23:32:02

SAĞLIK ÇALIŞANLARI VE POLİSLER GİBİ NE DEMEK, KİMLER İSE AÇIK SÖYLE, POLİSLER VE SAĞLIK ÇALIŞANLARI VE GARDİYANLAR HAK EDİYOR, DİĞERLERİ KİM

Misafir Avatar
eko 2020-03-26 11:41:08 @VATANDAŞ

sizler de elzem çalışanlara kaymayın haaa bakanım:)) 2. pakette

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-03-26 00:34:00 @VATANDAŞ

Yazdıklarına ek olarak asker, sivil savunma

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatan 2020-03-26 07:22:11

Biz belediye çalışanlarını unutdun? Biz da elzem görevdeyiz!!

Avatar
vatanperver 2020-03-26 06:14:09

Tum ozel sektorler kan agladigi bu donemde ,marketler,kasaplar su ve dagiticilari para ustune para kazaniyorlar. Bunlar bu kotu donemde ne devlete veya vatandasa ne gibi katkilarda bulunacak acaba.

Avatar
gamo 2020-03-26 07:54:02

Siyasi partiler. topunuz....

Avatar
Gufı 2020-03-26 06:13:14

Fırsat bu fırsat dedınız halkı gene sıkdınız, açık olan butcenızı böyle kapamaya karar verdınız Allah bıldıgı gıbı yapsın sızı

Avatar
Magusalı 2020-03-26 09:28:40

Sağlık çalışanları ile polisler bu maaşı sonuna kadar hakketmişlerdir. Türkiye sağlık çalışanlarına ek ödeme açıklaması yapmıştır.

Avatar
ısyankar 2020-03-26 10:47:48

TOPUNUZ ISTIFA EDINIZ SIZ YANI SECIM ZAMANI HALKTAN OY ISTEYCEKSINIZ SIZE ZATEN OY VERECEK OLANDA KABAHAT TERBIYESIZLER

Avatar