banner40
09 Ağustos 2018 Perşembe 15:44
Töre’den Özyiğit’e eleştiri

Töre, yaptığı yazılı açıklamada, Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı’nın milli kelimesinden çok rahatsız olduğunu iddia ederek, koyduğu hedeflerden bunun anlaşıldığını savundu

“Din Kültürü ve Ahlak” dersini seçmeli ders haline getiren bakanlığın yakında Türkçe dersini de seçmeli ders haline getirebileceği endişesi taşıdığını söyleyen Töre, İslam karşıtı faaliyetlerin hızlandırıldığını iddia etti.

banner41
“Muhalefetteyken ‘İlahiyat Koleji’ni kapatacağız’ şeklindeki yaklaşım şekil değiştirerek, İslam karşıtlığına dönmüştür” iddiasında bulunan Töre, Kıbrıs Türk halkının milliyetinin Türk, dininin İslam olduğunu vurguladı.

Töre, Özyiğit için "Milli Eğitim Bakanı olması Kıbrıs Türk halkı için büyük bir talihsizlik" ifadesini kullandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-08-09 17:16:35

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin seçmeli olması (eskiden olduğu gibi) asla İslam karşıtlığı değildir ve bunu sen de bal gibi biliyorsun. Temsil ettiğin çağ dışı zihniyetle Kıbrıs Türk Halkı adına fikir beyan etmeye kalkman gerçekten utanç verici.

Avatar
kıbrıslı 2018-08-09 18:22:59

Bre başka ülkeye gitsen sana zorunlu hıristiyanlık dersi verseler ateş atacan niye zorunlu, seçmeli olsun ben istemem deycen. ama burda aslan olun değil bengal kedisi seni.

Misafir Avatar
sadık 2018-08-09 18:39:43 @kıbrıslı

Çok güzel söyledin be gardaş vAllahi..Okuduğum anda katıla katıla güldüm..Ayni bengal kedisi mübarek!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Purocu 2018-08-09 18:49:30

Töre, Özyiğit için "Milli Eğitim Bakanı olması Kıbrıs Türk halkı için büyük bir talihsizlik" ifadesini kullanmış..Acaba bize yani halka kendisi için milletvekili olmasının talihsizlik olup olmadığı sorulsaydı elbette ki tereddütsüz "çok büyük bir talihsizliktir" cevabını verirdik..

Avatar
mersinli 2018-08-09 18:56:23

Her boka da maydanoz..Aklınca ona buna yaranacak diye yalakalık cinsinden siyaset yapacak...Ah ah..Keşke Arif Hoca hayatta olsaydı...

Avatar
Vay be 2018-08-09 17:58:51

Secmeli olmasi mi yanlis zorunlu olmasi mi bence soruda cevap da belli

Avatar
KIBRISLI TURK 2018-08-10 08:27:42

BE AMA NEDIR BE BU OZYIGITIN YAPTIGI Din Kültürü ve Ahlak DERSI ASLA SECMELI OLAMAZ BE BIZ TURKUK BE TURK BIZ YORGONUN COCUKLARI DEGILIK SUNNETLIYIK BE BIZ AMA ARAMIZDA BELLIKI YORGANIN COCUKLARIDA VAR SIZ GIDIN GUNEYE ORDA YASAYIN ORDA SIZI HIRISTIYANLIGI OGRETSINLER HEMDE SECMELI DEGIL ZORUNLU YURU GIT BE OZYIGIT BASIMIZDAN SENI YAPANIDA

Misafir Avatar
KIBRISLI TURK 2018-08-11 10:00:32 @KIBRISLI TURK

HADE BE YORGO SENDE OTARAFA GALMAYA BIZ TURKUK VE TURK GALACAYIK YORGOCUGUM OPULDUN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ufuk 2018-08-10 16:35:38 @KIBRISLI TURK

Hassiktir ordan beee...Ne konuştuğunu ne söylediğini de bilmiyorsun Allah'ın cahili...

Beğenmedim! (0)
Avatar
KIBRISLI TURK 2018-08-10 08:29:11

BE AMA NEDIR BE BU OZYIGITIN YAPTIGI Din Kültürü ve Ahlak DERSI ASLA SECMELI OLAMAZ BE BIZ TURKUK BE TURK BIZ YORGONUN COCUKLARI DEGILIK SUNNETLIYIK BE BIZ AMA ARAMIZDA BELLIKI YORGANIN COCUKLARIDA VAR SIZ GIDIN GUNEYE ORDA YASAYIN ORDA SIZI HIRISTIYANLIGI OGRETSINLER HEMDE SECMELI DEGIL ZORUNLU YURU GIT BE OZYIGIT BASIMIZDAN SENI YAPANIDA

Avatar
Magusalı 2018-08-10 16:16:34

Anayasaya uygun ne ise o yapılır.

banner5

banner31