18 Ocak 2019 Cuma 16:10
Vicdani Retçi Halil Karapaşaoğlu serbest bırakılıyor

20 gün hapis cezasina carptırılan Vicdani Retci Halil Karapasaoglu’nun cezası istinaf kararı ile 3 güne düşürüldü.
Karapaşaoglu serbest bırakılacak.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Halil Karapaşaoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal 2019-01-18 17:24:20

Bu adamı ve 1-2-3 ncü derece yakınlarını memur yapmayacaksınyaparsanız şerefsizsiniz. Ülkesi için fedakarlık yamyan bu ülkenin parasını da yemesin yolundan da gitmesin şerefsizlikten başka bişey değil. Askerlik vatan borcudur namus borcudur namus borcunu ödeyeceksin. yoksa sana namuslu demem

Avatar
Gibri 2019-01-18 21:34:20

Kararı beğenmeyen arab ve arabesk ülkesinden gelen veya ganimetciler vazelin için call 313131.

Misafir Avatar
Hüseyin 2019-01-19 11:42:56 @Gibri

ne ganimetçisi ananın bacını namusunu kurtarmak ganimet sayılıyor sanırım. Rum Tohumu kırma köpek

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doğru Söz 2019-01-18 20:59:30

Türkiye'de bedelli askerlik çıktı. 500 bin kişi de başvurdu. Orda borusu ötmeyenler gelip burda ahkam kesmesin. Kavga kavga kavga sakarlar ordusu var Türkiye'de. GATA'ya gitmiştim, dünya kadar sakat ve ruh hastası. İntiharlar. Askerlerden bahsediyorum. Sayıları o kadar çok ki Türkiye sadece sakatlarda dünya şampiyonu oluyor. Normallerde değil.
Bırakın askerlik savaş namustur kafalarını. Askerlik , savaş: acı, ızdırap, gözyaşı, yetim evlatlar, gaziler, sakatlar demek. İnsanlık bir gün kazanacak. Ya insanlık savaşları yok edip kazanacan, ya da insanlık teknoloji savaşlari ile yok olacak. Gelecekte başka bir seçenek yok.

Avatar
Doğru Söz 2019-01-18 20:41:19

Ünlü kahin Baba Vanga bir kehanetinde "insanlık öyle bir gelişmişlik seviyesine ulaşacak ki insanlardaki kin ve nefret duygusu yok olacak" 24. yüzyil. Sn. Halil Karapaşaoğlu işte o gelişmiş insan neslinin ilk numuneleri arasındadır. Başlangıç tabii. Bir de barbar ruhlular burafa insanlık dışı yorum yapmaz mı! Kahroluyorum. İlkel insanlar çoğunlukta ve gelişmekte olanlarla da pasif diye gelişmiş
insanlara hakaretleri içine sindiremiyoruuuuuuuuuuuum!

Avatar
Doğru Söz 2019-01-18 20:48:46

Ben de insan öldürmeye hevesli olana katil ruhlu cani derim. Beraber yetip içtiğini, eğlendiği, arkadaşını, diğer aile bireyini öldürebilen, kan davasının hüküm sürdüğü insanlar bizi yönlendirenez.
Yönlendirebildiklerine acıyorum. Hiçin yönlendirdiği de hiçtir. Hiçin havlamasına karşı susan da
kişiliksizdir.

Misafir Avatar
Hüseyin 2019-01-19 11:41:35 @Doğru Söz

siktir git eğlen. Askerliğin ne olduğunu neden yapıldığını anlamayan kuşbeyinli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İSYANNNNN 2019-01-19 12:43:54

İyi k ibitti . yeterr beee. 2 haftadır bu tip ve birkaçdestekcisiile kalktı oturdu bakanlar, meclis, basın , halk vb. Yollar bokdan, alt yapı yok, eğitim haşa, sağlık dökülüyor, pahalılık aladı başını gider, elektrik, hırsızlık, yolsuzluk,daha sırlayım mı. bunlara bakın beeee. yettttiiiii

Avatar
Hüseyin 2019-01-19 11:40:01

Namus şeref sahibi insanı nasıl olur burdan görebilirsin.
https://www.ensonhaber.com/askere-gidemedigi-icin-intihar-girisiminde-bulundu.html

banner5

banner31