banner40
18 Eylül 2018 Salı 10:32
Domates ithali yerli üreticiyi perişan etti!

HABERKIBRIS'ın haberine göre,Hükümetin domates ithaline izin vermesi domates üreticilerini mağdur etti. Tonlarca domates tarlada kaldı.

Yeşilköy’de Lisani Ki adlı üreticinin 10 ton domatesi tarlada kaldı. Çürümeye başlayan domatesler üreticiyi perişan etti.

HABER KIBRIS’a konuşan Lisani Ki hükümetin konuyla ilgili aldığı karara isyan etti.

Lisani Ki “Hükümetin beceriksizliği yüzünden domatesler tarlada kaldı, hiç araştırma yapmadan domates ithaline sınırsız izin verdiler. Şimdi hiçbir tüccar bizden domates almıyor. Tarım Bakanı ile görüştüm bana 2 3 üreticinin elinde kalamam halkımı düşünürüm dedi, biz şimdi bu domatesleri ne yapalım? Kamyonlara yükleyip meclisin önüne mi dökelim” dedi

banner22
Son Güncelleme: 18.09.2018 10:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lefkoşalı 2018-09-18 10:59:10

Beş beter olun. Türkiyeden Domates gelene kadar halka 10-15 TL'ye domates sattınız. şimdi ithal edilince da elimizde kaldı ha. Kimse almasın, tarlada kalsın. Geçen hafta Açık pazarda yerli domates 3-4 TL civarındaydı.Niçin. Türkiyeden domates geldi diye. Yok 7 TL'ye türkiye domatesi alırım ama yerli almam. dökün ovaya gitsi. Terbiyesizler :(

Avatar
Kemal 2018-09-18 10:58:46

Ürettiğiniz domatese siz domates mi diyorsunuz. siz alışmışsınız asalak yaşamaya. Geçen gün markette 50 kasa domatesten 3 tane zor ayıkladım kırmızı olanını. Tabiki devlet ithalata izin verecek düzgün yaparsanız işinizi dışardan gelmez.

Avatar
İsmail 2018-09-18 11:41:19

Yaparlar yaparlar sonrada yerliyi destekleyin neyini destekleyim halk mecburmu senin kötü ürününü 10.15 lirqya yemeye beter olun.

Avatar
orçun 2018-09-18 12:30:29

Gümrük ödemiyorsunuz , taşıma ücreti ödemiyorsunuz adam taaaa Türkiyeden sizden daha ucuza daha kaliteli domates gönderiyor.. Tabii kalacak elinizde

Avatar
aylan temen 2018-09-18 12:07:51

ucuza satın mıllet yesin 10 tl domates satraınız sonrada kalır tarlada..5 tl satın kalmasın

Misafir Avatar
Mehmet 2018-09-19 11:14:51 @aylan temen

Çok Doğru

Beğenmedim! (0)
Avatar
dogru 2018-09-18 11:53:34

iyi ki gelmiş. Bu milleti sadece sizin elinize bırakanlar da suçludur. Biraz fiyatını düşur. Bak gör nasıl satıyorsun ürününü.

Avatar
orçun 2018-09-18 12:28:28

2 sezon kalsın böyle elinizde malınız bak nasıl düşürüyorsunuz fiyatı.

Avatar
Hade Oyanı 2018-09-19 10:02:47

iyi oldu size

breee 15 TL. domates sattınız bu Halka
Elin Açık Gözü sizmisiniz ??
Daha beter olasınız inşAllah

banner5

banner31