21 Mart 2020 Cumartesi 17:27
7289 Okunma
Türkiye’ye ilk teşekkür Taçoy’dan

Ekonomi ve Enerji Bakanı Hasan Taçoy, TC Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’ın 72 Milyon’luk bir finansal kaynağın KKTC’ye gönderildiğini açıklamasının ardından sosyal medyadan teşekkür etti.

Bakan Taçoy, “Anavatanımız Türkiyemiz, her zaman olduğu gibi yanımızda” diyerek, Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcımız Fuat Oktay nezdinde, Türkiye’ye teşekkürlerini iletti.

Anahtar Kelimeler:
Hasan Taçoy
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiyeli 2020-03-21 22:44:59

Türkiye Cumhuriyeti ve TC halkı her zaman KKTC’nin yanında oldu ve olmaya da devam ediyor, umarım kıymet bilinir artık...

Misafir Avatar
Öğrenci 2020-03-22 03:42:04 @Türkiyeli

Ne yazık ki bunu düşünmek yerine KKTC'de maaş alan T.C vatandaşlarını dert edenler var. Varsın olsun tarih tekerrürden ibarettir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Öğrenci 2020-03-21 18:57:19

Rum hayranları iyi okuyun bu haberi. 74 de sahip çıkan Türkiye yine sahip çıkıyor. Birleşik Kıbrıs yalakaları, İngiliz yalakaları hani nerede o çok sevdiğiniz rumlar, ingilizler? Halinizi hatrınızı soruyor mu?

Misafir Avatar
yurttaş 2020-03-21 21:01:13 @Öğrenci

Sen geri zekalı bir öğrenci misin?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ertaç 2020-03-21 21:15:36

Öğrenci rumuzlu yaratık,haklısın biz Suriyeliler gibi vefalı değiliz . Birde burda kaç milyon TC vatandaşı maaş çekiyor araştır.

Misafir Avatar
Öğrenci 2020-03-22 03:57:39 @Ertaç

2017'de rum tarafına KKTC plakalı arabasıyla geçtiği için aracı taşlanan avukatı hatırlıyor musunuz Sayın Ertaç Bey? Avukatın ifadesini hatırlıyor musunuz peki ? "Rum polisi gördüğü halde müdahale etmedi" biraz zorlayın hatırlayacaksınız. Peki ya KKTC'ye gelen turistleri yine rumlar tarafından taşlandığını hatırlıyor musunuz? Veya rum yargıcın Kıbrıslı Türk avukatın davaya girmesine izin vermeyerek, daha önce de yaptıkları gibi Kıbrıs Türk halkını 2.sınıf görmelerine yorumunuz ne olacaktır? Ben ülkem adına senden özür diliyorum rumlar kadar vefalı olamadığımız için. Sahi, hiç Barbarlık Müzesi'ni ziyarete gittiniz mi? Taşkent Şehitliği'ne de gidiniz olur mu? Soydaşlarımız orada beraber yatmaktadırlar. Belki o zaman bu topraklarda maaş alan T.C vatandaşlarını dert etmeyi bırakırsınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Öğrenci 2020-03-22 03:35:32

Sayın "Ertaç" isimli yaratık ve "Yurttaş". KKTC'de bulunan T.C vatandaşı olanlar alın teriyle çalışarak, T.C Merkez Bankası'nın bastığı paralarla maaşını hakkıyla çekmektedir. Tıpkı sabah 8 öğlen 2 çalışan KKTC vatandaşı kamu görevlileri gibi. Her haberde kamunun düzene girmesi gerektiğini söyleyen siz kıymetliler T.C vatandaşının KKTC'de aldığı maaşı mı dert eder oldunuz? Yoksa 4 hükümet döneminde Türkiye'nin sadece KKTC karayolları çalışması için gönderdiği milyonlarca liranın sadece %15'inin kullanıldığı ve geriye kalan paranın nerede olduğunun bilinmemesi üzerine yapılan yerel haberleri mi unuttunuz? Peki ya AB'ye girebilmek için yapılan Türkiye karşıtı protestolara ne oldu? AB, Rum tarafına ayırdığı sağlık bütçesine lütfen bakınız olur mu? Türkiye'nin KKTC'ye ayırdığı bütçenin sadece %20'lik bir kesimi olduğunu göreceksiniz. Üstelik EURO bazlı olmasına rağmen. Elbette ki, yurdunu, bayrağını ve özünü seven Kıbrıs Türkü yücelmeye laiktir. Ancak siz ve sizin gibiler asla olamayacak.

Avatar
BU? 2020-03-21 19:39:31

https://haberkibris.com/iste-kamu-calisanlarini-ilgilendiren-tedbirler-1654-2020-03-21.html

Avatar
Vatandaş20 2020-03-21 22:40:26

KKTC'nin en büyük sıkıntısı kaynakların doğru şekilde kullanılmaması, adil bir bölüşüm olmamasıdır.

Avatar
yurttaş 2020-03-21 18:09:11

Bir şey diyecektim ancak vazgeçtim..Zaten anladınız ne diyeceğimi..

Avatar