12 Eylül 2019 Perşembe 04:11
Arapköy'de askeri depoda patlama

Girne’nin doğusunda bugün sabahın ilk saatlerinde korluk bir alanda yangın çıktı. Yangın kısa süre sonra Arapköy’ün alt tarafında bulunan askeri birliğin mühimmat deposuna sıçradı. Saat 01.50 sıralarında başlayan yangın henüz kontrol altına alınamadı. Yangın sonucu yaralıların olduğu açıklandı. Polis vatandaşların bölgeden uzaklaşması yönünde net bir uyarı yaptı.

Büyük patlamalar…

Yangının Arapköy’ün alt tarafında bulunan askeri birliğin mühimmat depolarına sıçraması sonucu büyük patlamalar meydana geldi. Patlamaların yerden 250 metre yükseldiği belirtildi.

Arapköy ve bölgede bulunan oteller boşaltıldı…

Patlamalar nedeniyle Arapköy ve bölgede bulunan oteller tamamen boşaltıldı. Polis bölgede kimsenin kalmaması yönünde açıklama yaptı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-09-12 09:58:49

askerin sehir icerisinde ne isi var..neden daglarda veya sehir disinda degiller..girnede en guzel yerlerde karsiniza cikiyorlar..

Avatar
vatandas 2019-09-12 08:14:21

kakatece forever boom boom

Misafir Avatar
K.K.T.C 2019-09-12 09:08:09 @vatandas

Cehalet diz boyu

Beğenmedim! (2)
Avatar
dervis 2019-09-12 12:16:48

Kıbrıs Rum Mili Muhafız Ordusu (RMMO)nun Mari (Tatlısu)daki Evangelos Florakis” deniz üssünde 11 Temmuz 2011 tarihinde meydana gelen ve 13 kişinin hayatını kaybetmesiyle sonuçlanan trajik patlamada suçlu bulunan kişilerin cezalarını açıkladığı haber verildi.Güney Kıbrıs Savunma eski Bakanı Kostas Papakostasun, Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 5 yıl hapis cezasına çarptırıldığını duyuran Güney Kıbrıs haber kaynakları, Güney Kıbrıs İtfaiyesi eski Müdürü Andreas Nikolau, İtfaiye eski Müdür Yardımcısı Haralambos Haralambus ve EMAK (Felaketle Özel Mücadele Birimi) eski Müdürü Andreas Loizidisin ise 2şer yıl hapis cezasına çarptırıldıklarını açıkladı..
Hade KKTC goster kendini :-))

Avatar
BÖLGELİ 2019-09-12 06:41:20

REZİL OLDUK TURİSTLRE, DAĞLARIN ALTI TÜNEL DOLU, DELİK DEŞİK,

Misafir Avatar
Lan 2019-09-12 07:09:00 @BÖLGELİ

Rezil olmayı boşver şehit var mı şehit ? İnşallah yoktur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Lan 2019-09-12 07:09:00 @BÖLGELİ

Rezil olmayı boşver şehit var mı şehit ? İnşallah yoktur

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doğru Söz 2019-09-12 14:08:48

Gaflet! Yangın mühimmat deposuna ... Tedbir mükemmel!... Made in Turkish

Avatar