Biyologlar Derneği eski başkanı Hasan Sarpten, sosyal medya hesabı üzerinden Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı ile Orman Müdürüne tepki gösterdi. 

İşte Sarpten'in o paylaşımı:

Hamitköy ve Haspolat’ta yangın: 65 ağaç ile buğday tarlası ve balyalar yandı
Hamitköy ve Haspolat’ta yangın: 65 ağaç ile buğday tarlası ve balyalar yandı
İçeriği Görüntüle

"Çam kese böceği konusuna çözüm bekliyorduk. Oysa ki, Tarım Bakanı ve Orman Müdürü ormanları PEŞKEŞ çekmekle meşgulmuş! Tek seferde, 167.83 dönüm verdiler. Bu gidişle yakında orman kalmaz, böylece çam kese böceği sorunu da biter!"